Gebruik & Onderhoud electrisch verstelbare stoelen

Gestart door Jelmer, 30-09-2003 13:49:52

Vorige topic - Volgende topic

Jelmer

Toch mooi al die knopjes op de zijkant van de stoel, maar hoe ze te gebruiken ? (M-1-2-3)In het bijgeleverde Italiaanse boekje staat het ongetwijfeld, maar voor mij  niet leesbaar. En zo moeilijk kan het niet zijn toch ?

Heeft iemand ook een suggestie welk materiaal te gebruiken voor onderhoud van het leer/alcantara ?

thanx,
Jelmer.

BartRas

spreekt voor zich" van voor naar achter van links(lees onder) naar rechts (lees boven) en leuning dan ook nog heen en weer. Staan pijltjes op dus daar moet je uitkomen. Opslaan. M indrukken en houden en dan M1 M2 of M3 indrukken. Schoonmaken, hoezo maak je hem vies!

http://www.alcantara.it/istituzionale/manutenzione_inglese.pdf
there is no substitute for PK's

Entuscan

De grote knoppen zijn voor de stoel in te stellen
de horizontale voor de stoel voor achter en kantelen in te stellen.
Verticaal voor de rugleuning.

Gewoon de knop duwen/zetten zoals je de stoel wil hebben voor aan te passen.

De 3 geheugen functies zijn ook heel makkelijk. Om te programmeren eerst stoel goed zetten, dan mem induwen (ingedrukt houden) en tegelijk paar seconden op nr'tje van't geheugen (bv mem + 1) om te saven.

Stoel ff naar voor of achter schuiven en op 1 duwen (zonder mem) om de stoel te herzetten ende programmatie te checken.

Mot je toch geen italiaans voor kennen
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

ed

En gebruik ook even de zoekfunctie. Hier is pas een item over geweest. Daar staat alles in.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Jelmer

Eerdere forumberichtje had ik gelezen, maar ik hoopte op een goede product- & winkel-tip...

bedankt voor de reacties !

Jelmer

Arien

Hi,
op advies van enkele forumleden ben ik deze week naar de leerlooiter in den haag geweest,.. super onderhoudsadviezen en productien.

http://www.leerlooier.nl/