C70 T5 uit 1998 bij deze toegevoegd, inclusief de coureur

Gestart door RobbertC70, 07-12-2008 04:53:05

Vorige topic - Volgende topic

RobbertC70

Robbert uit Breda is net lid geworden hier.
Ik ben 36 jaar en ik ben olieboer.
Ik rij (race) al dik 7 en een half jaar in mn C70 T-5 Automaat en het is nog steeds iedere keer een genot!
Hij wordt ook gewoon nog steeds mooier met de tijd, ik vind het een te gekke wagen!!
Ik hoef er nog niet vanaf dus. Voor optische of motorische veranderingen rijd ik af en toe eens langs Moergestel, waar de jongens van European Tuning goed werk verrichten.

Ik zal zo snel mogelijk wat foto's verzorgen, even kijken hoe het hier in elkaar steekt.

FGG

Welkom op 't Forum, Robbert.

Altijd leuk om een paar foto's van een C70 te zien, blijft een mooie auto.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

RobbertC70

Dankje, kijken of het me ook daadwerkelijk gaat lukken dan...!

Barry_C70

darius

Welkom robbert. Vooral met de pegs (als ik het juist heb) helemaal de MAX.... :eusa_dance:
No show, only go.

Tom960

DirkT?

Welkom!!
Ik ben erg goed aan het kijken uit welke gedeelte van Breda je nu komt...
Zit nu te denken aan de regio Prinsenbeek / Haagse Beemden of het moet meer naar het Minervum zijn....
In ieder geval mooi dat de regio Breda weer een vertegenwoordiger erbij heeft.

Topsport180

Een hele knappe bak  :eusa_clap:
En inderdaad, wat blijven ze toch mooi he  :D
C70 T5 - 122.000KM - 275pk/395Nm - handbak - leer/alcantara. 440 TD - 207.000 KM - lederen bekleding, ABS, airbag, airconditioning, 15 inch
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,2777375,2779221#msg-2779221

Campo

inderdaad een mooi exemplaar. zal zeker vlot genoeg zijn met de ET jongens aan het werk.

Ik ben toch gezeicht voor het feit dat RICA een rollenbank heeft en ga er over 3 dagen!!!!! heen voor een run, chiptuning en nog een run om te kijken wat het verschil is....