C70 T5 uit 1998 bij deze toegevoegd, inclusief de coureur

Gestart door RobbertC70, 07-12-2008 04:53:05

Vorige topic - Volgende topic

RobbertC70

Robbert uit Breda is net lid geworden hier.
Ik ben 36 jaar en ik ben olieboer.
Ik rij (race) al dik 7 en een half jaar in mn C70 T-5 Automaat en het is nog steeds iedere keer een genot!
Hij wordt ook gewoon nog steeds mooier met de tijd, ik vind het een te gekke wagen!!
Ik hoef er nog niet vanaf dus. Voor optische of motorische veranderingen rijd ik af en toe eens langs Moergestel, waar de jongens van European Tuning goed werk verrichten.

Ik zal zo snel mogelijk wat foto's verzorgen, even kijken hoe het hier in elkaar steekt.

FGG

Welkom op 't Forum, Robbert.

Altijd leuk om een paar foto's van een C70 te zien, blijft een mooie auto.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

RobbertC70

Dankje, kijken of het me ook daadwerkelijk gaat lukken dan...!

Barry_C70

darius

Welkom robbert. Vooral met de pegs (als ik het juist heb) helemaal de MAX.... :eusa_dance:
No show, only go.

Tom960

DirkT?

Welkom!!
Ik ben erg goed aan het kijken uit welke gedeelte van Breda je nu komt...
Zit nu te denken aan de regio Prinsenbeek / Haagse Beemden of het moet meer naar het Minervum zijn....
In ieder geval mooi dat de regio Breda weer een vertegenwoordiger erbij heeft.

Topsport180

Een hele knappe bak  :eusa_clap:
En inderdaad, wat blijven ze toch mooi he  :D
C70 T5 - 122.000KM - 275pk/395Nm - handbak - leer/alcantara. 440 TD - 207.000 KM - lederen bekleding, ABS, airbag, airconditioning, 15 inch
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,2777375,2779221#msg-2779221

Campo

inderdaad een mooi exemplaar. zal zeker vlot genoeg zijn met de ET jongens aan het werk.

Ik ben toch gezeicht voor het feit dat RICA een rollenbank heeft en ga er over 3 dagen!!!!! heen voor een run, chiptuning en nog een run om te kijken wat het verschil is....

poets je je momenteel gek op de BBS wielen of heb je de poetsvriendelijke 5-spaaks wielen er nu onder...

ik ken eventueel nog wel iemand met interesse in de BBS-en   ;)  dus mocht je ze ergens ongebruikt in een rommelhoek hebben liggen, stuur me dan maar een persoonlijk berichtje.... ;D

tot de kerstboommeeting???

Freakybaby

Welkom Robbert!

Citaat van: DirkT? op 09-12-2008 13:18:50
Welkom!!
Ik ben erg goed aan het kijken uit welke gedeelte van Breda je nu komt...
Zit nu te denken aan de regio Prinsenbeek / Haagse Beemden of het moet meer naar het Minervum zijn....
In ieder geval mooi dat de regio Breda weer een vertegenwoordiger erbij heeft.

Ik was ook al aan het kijken. Richting Bavel staan ook nog een aantal van die huizen.. Verder kan ik me alleen maar erbij aansluiten.

Freek
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

MichielMaas

hathü

Olieboer??? Wist wel dat er in Drente olie wordt opgepompt, Breda ken ik enkel van het bier.
Wel een bescheiden wagentje voor een oliesheik. ;D 8)

850 T5 Freak

Knappe auto heb je daar! heb je volgens mij al een keer zien rijden  8)

gr uit je buurstad  ;)
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

RobbertC70

Leuk al die reacties, doet een mens goed, thanx!
-Woon midden in het centrum van de Parel, dus sta altijd onder de grond geparkeerd. Foto's maken kan (en gebeurt ook nog steeds) overal heren!
-Olieboeren doe ik dus in het buitenland (daar waar er veel is). Tis bescheiden boer, nog geen sheik; Ik haal andermans ruwe olie naar boven, er is nix van mij bij....! Zit tot 31 december op zee, dus kerstboom meeting zal niet lukken denk ik.
-De Pegs met banden is de (net nieuwe) winterset, de BBS-en met banden zijn voor de zomer, al ben ik wel op zoek naar een andere (hetzelfde type) velg, maar dan 19''x 9. Ik vind het een supervelg voor deze wagen, hij staat er alleen te smal op. Als ik die gevonden heb gaan deze BBS-en in de verkoop...
-Poetsen is het me wel waard verder, ik heb er na 7 jaar wel handigheid in gekregen...
-Mr Hoodguard heb ik enkele maanden terug bij het 'Raamsdonkse automuseum vaderdag gebeuren' zien staan denk ik??

Chris

Welkom hier Robbert!

Dat is een hele mooie C70! Enjoy!

Groeten,
Chris