Even voorstellen: Rogerv701998

Gestart door rogerV701998, 30-11-2008 15:47:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

darius

welkom roger. Ik wil graag ook weten hoe dat gaat met die2din set ? Lijkt me ook wel wat om in de tdi te zetten.
No show, only go.

rogerV701998

Hallo Jean en Darius,

Over de Pioneer ben ik goed te spreken. Het combineert een radio/cd/dvd met navigatie en mobiele telefoon (microfoontje bij de leeslampjes). De geluidskwaliteit is voortreffelijk. In de Volvo zitten standaard 8 speakers en dat is een goede combi met de Pioneer.

Ook de telefoon werkt goed. Hij kan verschillende toestellen tegelijk herkennen en bedienen. Per toestel leest hij gemakkelijk het telefoonboek in. De bediening is via touchscreen en werkt ook goed.

Navigatie heb ik nog niet vaak gebruikt. Het is een duidelijk beeld en hoewel ik ook dacht dat hij wat laag zit (in ieder geval lager dan de standaard navigatie in de Citroen) heb ik er geen last van. Ik heb ook een usb stekker in het handschoenenkastje zodat ik mp3 spelers kan aansluiten op de Pioneer. Kortom veel mogelijkheden, maar dat mag ook wel voor die prijs.

darius

klinkt goed, ga eens op marktplaats speuren :)
No show, only go.

rogerV701998

Nog even een aanvulling. De telefoon communiceert met de Pioneer via Bleutooth.

RobbertC70

#19
Zo zwart als de pest, mooi zo!
Welkom.

Ben zelf ook geinteresseerd in dat geintregreerde navigatie gebeuren. Ga eens wat balletjes opgooien, moet namelijk niet ten koste gaan van het Dolby geluid wat er nu inzit...
Maar al die kabels die nu door mn cockpit zwiepen das toch ook niet alles!

rogerV701998

Als aanvulling hierbij de handleiding van de Pioneer:
http://www.service.pioneer-eur.com/peeservice/instrmanuals.nsf/0/BD1E3B0A4DB2DC2FC125745D0025720D/$File/MAN-F900700BT-DU.pdf

Geef maar geen printopdracht want het zijn 184 pagina's.