Lekkage dakraam?

Gestart door FrankvdAa, 09-12-2008 22:33:40

Vorige topic - Volgende topic

FrankvdAa

Helaas, vandaag was de rubberen mat aan de passagierszijde wederom kletsnat... :(

Toch binnenkort die hemel er maar eens helemaal uit halen.
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

francois

haal je binnen verlichting eens los en voel of het daar nat is

wat ik vermoed is dat je een lekkage heb via je voorruit (rubber)
een vriend had dat probleem ook
voorzichtig de rubber van de voorruit verwijderd en opnieuw afgekit met ruiten kit
en dan direct de rubber terug gezet  probleem opgelost

vrgr

FrankvdAa

Lekkage komt niet via de voorruit... tenminste niet aan de bovenzijde. Ik zie dat de A-stijl aan de binnenzijde (achter kappen) nat is en zo ver ik het kan zien komt dat vanaf het dakraam.

Kan echter niet zo snel zien waar het precies via het dakraam binnen komt...
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

Sbv

Citaat van: FrankvdAa op 07-02-2009 22:58:03
Lekkage komt niet via de voorruit... tenminste niet aan de bovenzijde. Ik zie dat de A-stijl aan de binnenzijde (achter kappen) nat is en zo ver ik het kan zien komt dat vanaf het dakraam.

Kan echter niet zo snel zien waar het precies via het dakraam binnen komt...
Haal voorzichtig de hemel los. Deze kan je laten rusten op de hoodsteunen. Eventueel in zijn geheel verwijderen. dan alles droogmaken en de tuinslang er maar flink op houden.