850 tdi start slecht

Gestart door volvwagen, 12-12-2008 17:23:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

volvwagen

mijn 850 start of en toe slecht. er zit geen regelmaat in. laats vroor het en hij start vrij vlot, vamorgen vroor het niet en het duurde lang voor dat hij aan sloeg.

maand geleden naar belgie geweest ,5 min de auto uitgezet, zou ik hem starten duurde het weer lang voor hij aansloeg. moter was echt warm.

het lijkt mij dat de brandstof terug loopt, ik weet niet of dat kan. soms dan ben ik aan het starten en dan hoor ik dat hij iets begint aan te slaan en dan duurt het even en dan loopt hij.

verder rijd de auto perfect!! hij heeft 460.000 km gelopen, neemt geen drup olie. ook met optrekken houd hij niet in, dus hek kan geen verstopt brandstofvilter zijn.

laats heb ik de auto nog laten uitlezen, bij helpman in groningen, maar daar kwam niks uit.

ik hoop dat het verhaal duidelijk is, en dat het probleem opgelost kan worden.

marcel

binsbergen

Zelfde probleem gehad met m'n V70 TDI

Niets kunnen vinden, alles geprobeerd
Uiteindelijk ook onder het rijden steeds vaker onregelmatig trekken, inhouden etc
En 's middags, op een volle A1 aansluiting A9 stopt ie ermee op de 3e baan

Bleek dat de riem die de brandstofpomp aandreef volledig gaar was en over het tandwiel van de pomp heen gedraaid was. Gevolg: pomp enorm van tijd en uiteindelijk dus zelfs helemaal geen draaiende pomp meer

Ik zou dus ook eens in die hoek zoeken. Kleine moeite, groot plezier!!