Benzinepomp defekt?

Gestart door V69, 09-12-2008 20:09:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Enno

Citaat van: stap op 14-12-2008 12:47:42
Mocht je een 2e hands zoeken, ik heb er een paar weken terug een bij Elferink gehaald. Hij had ze op voorraad op de plank voor 65 euro en 3mnd garantie.

voor adres even googelen

succes Mark

En dan sta je na 3 maanden wederom stil met een defecte pomp. Gewoon de pomp vervangen door Walbro of origineel Bosch.

Misha

Citaat van: Enno op 14-12-2008 20:22:20
Citaat van: stap op 14-12-2008 12:47:42
Mocht je een 2e hands zoeken, ik heb er een paar weken terug een bij Elferink gehaald. Hij had ze op voorraad op de plank voor 65 euro en 3mnd garantie.

voor adres even googelen

succes Mark

En dan sta je na 3 maanden wederom stil met een defecte pomp. Gewoon de pomp vervangen door Walbro of origineel Bosch.

Nu even spiegeltje voorhouden dan maar, moet kunnen !
Dit is dus typisch wél een negatieve reactie.

Waarom zou dat zo zijn ? Meeste van die dingen gaan toch wel een paar ton mee, dus hoef je helemaal niet van uit te gaan.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Ludo

Citaat van: havias op 14-12-2008 20:20:15
Ik heb in 10 verschillende automerken gereden en bij te weinig of geen benzine nog nooit een verbrande brandstofpomp gehad. 

en dan laat je er vervolgens een originele in plaatsen?.   :eusa_doh:

nee, je kan uitvluchten zoeken die je wil, een pomp die droog staat, verbrand, dat kun je draaien en keren zoveel je wil.
trouwens, in die andere 10 automerken zit/zat wellicht ook een Bosch pompje...

Enno

De pompen zijn helaas een van de onderdelen die wel eens kapot gaan bij een 850.

De vraag is of je dit soort slijtage onderdelen moet nemen van een sloper.....ik denk inmiddels van niet.

Soms is een sloop onderdeel wel interessant. Maar dit soort onderdelen zou ik zeker gezien het prijsverschil nooit meer voor 2e hands kiezen.

Die 3 maand is gebaseerd op ervaring. Daarna een nieuwe erin, en nooit meer problemen gehad. Het voordeel is dat je bij Bosch een nieuwe versie krijgt die blijkbaar gemodificeerd zijn maar wel dezelfde specificiaties hebben qua output.