Laurens is net lid geworden

Gestart door Laurenzo, 13-12-2008 23:39:09

Vorige topic - Volgende topic

Laurenzo

Hallo,

Mijn naam is Laurens en ben net lid geowrden van dit forum.
Ik heb vorige week een C70 Cabrio 2.4 LPT uit 2000 gekocht ter vervanging van mijn te kleine Mazda Miata (MX5 voor de kenners) donker blauw met tan leer en alle leuke opties  :-)

Ik heb de auto zelf uit Engeland gehaald, hij is LHD want hij kwan oorspronkelijk uit Belgie. Omdat het een LHD is was hij voor de Engelsen niet interessant maar uiteraard wel voor mij.

Nu nog even de RDW keuring en NL platen... nu maar hopen op een mooie lente en zomer...

Groeten,,

Laurens 

FGG

Veel Miata's de laatste tijd. Leuke auto's.

Welkom op 't Forum, Laurens.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

RobbertC70

Goeie keus, stapje erbij!
Heb de mijne ook gekocht na een 205-je destijds.  Aangenaam verschil zeg maar. ;D

Veel plezier ermee, dak eraf!
Robbert

Chris

Hallo Laurens,

Welkom op het forum. Heb je ook plaatjes van je C? Zijn we hier dol op ;D

Groeten,
Chris

Bouke

Welkom Laurens,

Veel plezier met de C,maar eh had je al pics :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Tigger

Citaat van: Laurenzo op 13-12-2008 23:39:09......ter vervanging van mijn te kleine Mazda Miata (MX5 voor de kenners) donker blauw met tan leer en alle leuke opties  :-).....
Welkom hier. Inderdaad veel Miata's de laatste tijd :D

Maarruh.....MX-5 voor kenners??? Ik denk eerder andersom -> een MX-5 (Miata (US of Canadees) voor kenners) ;) Een Montego Blue?

darius

Hallo welkom en zet je afkorting lhd meteen in het topic van bupozaanstad over forum afkortingen aub want ik heb geen idee waar je het over hebt.
Groet Darius
No show, only go.

FGG

Citaat van: darius op 14-12-2008 20:53:20
Hallo welkom en zet je afkorting lhd meteen in het topic van bupozaanstad over forum afkortingen aub want ik heb geen idee waar je het over hebt.
Groet Darius

Left Hand Drive...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

darius

ja dat staat er al in ,nog niet helemaal wakker.... ??? ???
No show, only go.