Projekt Black Gold

Gestart door RobbertC70, 15-12-2008 05:33:04

Vorige topic - Volgende topic

RobbertC70

Ziezo, das klaar!
Ik vind het wel porum hebben en nog voor een aardig prijsje ook.
Al had ik het beter in het knal oranje moeten doen natuurlijk, en dan zondagavond hele avond rondjes over de Bredaasche Grote Markt rijden...

Gaarne uw onverdeelde meningen! (zie ook onder 'optische tuning')

jrs2k3

Ziet er mooi uit! Ik kan het waarderen! :) Ik zal ook eens bij de gasten navragen voor de kevert!

fearless

Heel erg mooi geworden !!  :eusa_clap:

animalT5R

Mooi werk man!Ziet er goed uit!
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

viking_in_shorts

Mhhhh .. leg je volgens mij best veel geld weg voor nieuw interieur en je kiest voor een "platte" kleur?

Als ik al het geld ervoor zou hebben, zou ik zelf toch echt een andere kleur gekozen hebben. Wit of LBP bijvoorbeeld. Ook ben ik zelf een liefhebber van zichtbaar of ruw stiksel in een contrasterende kleur.

Maar - het is mooier dan dat van mij, laten we dat voorop stellen ;)

Laserblue

Citaat van: viking_in_shorts op 07-07-2010 15:25:48
Mhhhh .. leg je volgens mij best veel geld weg voor nieuw interieur en je kiest voor een "platte" kleur?

Als ik al het geld ervoor zou hebben, zou ik zelf toch echt een andere kleur gekozen hebben. Wit of LBP bijvoorbeeld. Ook ben ik zelf een liefhebber van zichtbaar of ruw stiksel in een contrasterende kleur.

een lbp interieur?  :eusa_sick: dat lijkt me echt geen porum. ;D
Wit was wel kinky geweest, met een oranje stiknaadje ofzo  :eusa_shifty:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

MarkoC70T5

Zo dat is heel erg mooi geworden. Echt een perfecte kleur!
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

RobbertC70

Citaat van: Laserblue op 07-07-2010 15:30:17

Met alle respect, maar ik ga er natuurlijk geen kermiswagen van maken.  Ook is hij niet voor special shows bedoeld.
Er zijn me echt wel een hoop ideen door mn hoofd gegaan en de sky is the limit met een custom interieur, maar ik wil het rustig hebben aan de oogjes
Het moet er een beetje uitzien alsof hij zo de fabriek uitgerold komt. Dat er eigenlijk dus niks aan gedaan is maar dat het wel iets aparts is.

elianmars

Mooi!  :eusa_clap:

Zelf zou ik voor een combinatie rood/zwart gekozen hebben, trouwens  :eusa_shhh:

Ludo

Citaat van: RobbertC70 op 07-07-2010 13:59:09
Gaarne uw onverdeelde meningen! (zie ook onder 'optische tuning')  

Oke, omdat je het zelf vraagt.

:eusa_wall:

:evil:

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

viking_in_shorts

Citaat van: RobbertC70 op 07-07-2010 16:05:04
Citaat van: Laserblue op 07-07-2010 15:30:17

Met alle respect, maar ik ga er natuurlijk geen kermiswagen van maken.  Ook is hij niet voor special shows bedoeld.
Er zijn me echt wel een hoop ideen door mn hoofd gegaan en de sky is the limit met een custom interieur, maar ik wil het rustig hebben aan de oogjes
Het moet er een beetje uitzien alsof hij zo de fabriek uitgerold komt. Dat er eigenlijk dus niks aan gedaan is maar dat het wel iets aparts is.

Volgens mij is er geen C70 op z'n knieen (volgens mij ligt die van jou nog lager dan die van mij) op 19" uit de fabriek komen rollen, maar dat kan aan mij liggen....

Voor de rest kan ik je geloven dat het prettiger is voor je ogen alsook in gebruik om een iets "rustiger" kleurtje te gebruiken.

RobbertC70

Ach; beetje laag, beetje breed, beetje rood van binnen...

Van allerdrie merk je eigenlijk weinig als je er gewoon in zit en door de bebouwde kom rolt    ;D

Rudy-M

Breda kent niet zoveel drempels als Haarlem(-Noord) dus. Ik zit hier met een KW-verlaagde C70 en dat merk ik wel, als ik door de bebouwde kom rol hobbel :eusa_shifty: ;D

Nogmaals, het ziet er erg mooi uit 8)