Auto snelwegsprintjes

Gestart door *JL*, 15-12-2008 18:30:22

Vorige topic - Volgende topic

snix

Bekende bocht idd. Opvallend vond ik dat iedereen daar standaard te hard rijdt. (vond ik trouwens helemaaaaal niet erg).
Daarbij nog te bedenken dat men onze nl weggetjes voor deze snelheiden te smal  ??? vindt. Moet je opletten wat er gaat gebeuren als die wegen ook nog eens verbreed gaan worden.

Verder moet iedereen wel beseffen dat dit topic natuurlijk ver buiten de gestelde verkeersregels gaat in nl. De fun en adrenaline factor is hier hoog aanwezig. Helemaal niet erg, iedereen verteld hier zijn verhaal en de ander zijn mening daarover. Houd rekening met beide. ;)

louwrens

ik vind met een dikke volvo! met veel pks ;D zoals velen hier
die moet je ook gebruiken! kan op het circuit! wat 5 oktober op de planning staat!
maar dat kan ook gewoon op zulke wegen!

1 ding is zeker de 80 en 100 wegen hier in dongerdeel(friesland)
zijn supper overzichtelijk! vlak! en vooral savonds niet bepaald druk!

Reitse

... 1 stuurfoutje en je staat op het fietspad ernaast. Neem jij dan ook je verantwoordelijkheid?

NinaPaul

Wat een moraalridders  :eusa_whistle:

Tot een ander dezelfde mening is bedeelt tov hun eigen gedrag  :eusa_whistle:
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Misha

Citaat van: NinaPaul op 27-08-2013 17:22:35
Wat een moraalridders  :eusa_whistle:

Tot een ander dezelfde mening is bedeelt tov hun eigen gedrag  :eusa_whistle:
Toch heb jij best een passende avatar. 8)
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

MVeldhuis

Ik had er vorige week 270 voor op de N34 (100)  :eusa_dance:

grijzev70tdi

Ik 150 waar je 100 mocht, toen werd ik doof  ;D

Trouwens, rond 23.00 uur, niemand voor of achter me, geen zijwegen, geen tegenliggers. Wou even proberen hoe hard de 240 wou met de 4 bak  ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Thys

Citaat van: MVeldhuis op 27-08-2013 17:52:00

Daar kan dat hok van jou alleen maar van dromen! :evil:

thijsvanderplas

Stond naast een golf 6 GTD bij stoplicht.

Tot de ongeveer 60 km/h reden we naast elkaar.

Daarna liep ik aardig uit.

Zat wel 3 man bij hem in de auto :-X

Bouke

Gisteren bij Capelsebrug ff een bmw 3 serie coupe geplaagd. Ik zag hem al heel de tijd achter mij plakken en op eens wilde hij er voorbij. Ik zag het net te laat maar kon hem toch goed voor blijven haha. Bij het stoplicht ging het raam open" he hoeveel pk heeft dat ding van jou😀best lachen

KIM

Ik heb waarschijnlijk vandaag met de 740 een Passat CC verbaasd.
Ik was het links rijden zo zat van die gast dat ik maar even gas heb gegeven toen ik bij het stoplicht rechts naast m ging staan...

grijzev70tdi

Vanmiddag stoplicht sprintje gedaan tegen een 340 handbak.... Zwaar verloren. Ik reed op LPG dus dat scheelde heel wat. Oke, we zijn niet boven de 110 geweest, want was net iets buiten Zutphen.

was een klasgenoot, had een 340 gekocht, vertelde me later dat er een 2,3 injectie uit een 240 in ligt....  ongeveer 130 pk...
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Hiker

Citaat van: MVeldhuis op 27-08-2013 17:52:00

Ik mag hopen dat dit een geintje is........
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

scania164

Citaat van: Dirk342 op 27-08-2013 09:56:44
Citaat van: louwrens op 27-08-2013 09:44:22

wist donders goed waar ik mee bezig was!
en hij ook ;D

Manneke toch !  Je bent net 25 en hebt geen idee van de snelheid, laat staan dat je de auto onder controle hebt met die snelheid.  Dus gewoon helemaal niet !  je weet niet wat je zegt en waar je het over hebt ! 200 km/h op een 80/100 km weg is onverantwoord, inhalen in een bocht met z'n 2-en naast elkaar op hoge snelheid al helemaal !  Juist door dit soort fratsen gebeuren er vreselijke ongelukken.  Praat maar eens een keer met Hans Duiven, als die er weer eentje uit een wrak heeft moeten plukken.

Je hebt echt geen idee en dit antwoord is m.i. het stomste wat ik in jaren heb gehoord :(  Je weet helemaal niet en hebt geen enkel benul van waar je mee bezig was !!  Kan hier echt vreselijk pissig over worden over dit soort idioterie.  En dan ook nog denken dat je als snotneus zijnde kunt rijden.  Vergeet niet, je mag rijden omdat je een rijbewijs hebt en daar is het net mee gezegd.
leeftijd zegt niet altijd alles. ..er zijn mensen van in de 40 die het nooit leren terwijl iemand van 25 het wel kan....
En inderdaad het is niet echt handig die actie...maar gelijk snotneus roepen....is ook niet volwassenen. ..

UserID6342

Chris, in mijn optiek (en of je het er nu mee eens bent of niet jeukt me ook al niet) is alles en iedereen die pakembeet 20-30 jonger is als ik zelf een 'snotneus'!  Net zo goed als ik dat zelf ben bij iemand die 20-30 jaar ouder is als ikzelf.  Heel simpel !