Auto snelwegsprintjes

Gestart door *JL*, 15-12-2008 18:30:22

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Citaat van: mitchelli op 27-12-2008 16:48:40
audi s4 4.2 v8 quattro.....ging er voorbij

ford sierra cossworth,gechiped.......ging er voorbij

Ging jij hen voorbij, of gingen zij jou voorbij? :eusa_think:
...The Nile isn't just a river in Africa...

reneetje

Golf V  GTI ................. :eusa_whistle:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

ed

Citaat van: Marc O. op 27-12-2008 18:08:16

Dat laatste lijkt me aannemelijker!
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

BenC70ES

Citaat van: ed op 27-12-2008 19:05:17
Citaat van: Marc O. op 27-12-2008 18:08:16

Dat laatste lijkt me aannemelijker!

Dat denk ik niet...

Alleen die Sagaris lijkt me wel heel twijfelachtig...  dat ding maakt een Enzo het zelfs moeilijk!

3.7 naar 100km/u en top van 315!  :o  8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

nickk.

Bmw x6 35i, stoplichtsprintje.. Met vol wielspin tot de 110 bleef ik em nog voor :evil:

widebody

Met mijn vorige auto (Legacy turbo awd, gechipped, 1.6bar en TD-05(plm 280pk)) op de terugweg van t Harzgebergte op de 7  voor kassel. A6 3.0tdi allrad opduwen met 180(4e versn). Oudere bestuurder(zakenman) in de spiegel kijkend en niet leuk vinden dat zo'n ouwe rijstkoker 'm bijhield met doortrekken naar 240(bij 220 naar zijn 5 gegaan en dan erlangs schieten) hihihi.vervolgens nog ff t gas eropgehouden en ervandoor gegaan, even later kwam ie mij voorbij toen ik op de arit van t tankstation(alweer) moest remmen. (1:5)

Maar wel leuk om te doen.

Net als M3tjes opduwen hier vlak over de grens bij Aken.

Mzzl

Marc

Turbobiker

Die XKR bij het stoplicht noemen we maar niet, die deed niet vol zijn best helaas, want dat had spannend kunnen zijn...

De Audi S5 op de Autobahn was wel leuk. Goed, daar zaten drie mensen in, maar ik zat me in te houden (standaard T-5 met chip). Van 120 tot 180 ging het gelijk op, daarboven liep ik in, tot we niet harder gingen dan 220 vanwege het verkeer.

Alleen wat geluid betreft wint de Audi met grooooooooooooote voorsprong :eusa_drool:
De Tussenpaus

MICHEL306

Citaat van: blauweroffel op 15-12-2008 22:53:15
Tja................
ik reed onlangs de A35 bij Almelo op rg enschede.
Gewoontetrouw vast op de linkerbaan voor de bocht; rechtsvoor reed een auto met tandemasser met huif. Makkie.....?
Blijkt de tandemasser getrokken door een T-5(R?). ik rij ernaast, bestuurder kijkt meewarig opzij en geeft gas........met een grijns ;D
Ik ben eerbiedig erachter gebleven...............dat was het moment dat ik besloot dat er ooit een dergelijk beest  ;D moet komen..ooit.........

groet

BR
volgens mij heb ik die gast ook een keer voorbij gestoken....die mafkees rijdt gewoon 190 plus met die tandemasser.....

t5karel

Heb ooit eens een verhaal gehoord van een gozer die had gezien dat een T-5 of een T-5R met een kar vol met stenen er achter een gepimpte VW  eruit trok ;D.
Jongen in de gti keek als een bosneger in z,n hut die sneeuw zag ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

KIM

Alleen dan zijn wedstrijdjes leuk....

... Met de caravan erachter!

blauweroffel

Citaat van: MICHEL306 op 26-01-2009 21:19:41
Citaat van: blauweroffel op 15-12-2008 22:53:15
Tja................
ik reed onlangs de A35 bij Almelo op rg enschede.
Gewoontetrouw vast op de linkerbaan voor de bocht; rechtsvoor reed een auto met tandemasser met huif. Makkie.....?
Blijkt de tandemasser getrokken door een T-5(R?). ik rij ernaast, bestuurder kijkt meewarig opzij en geeft gas........met een grijns ;D
Ik ben eerbiedig erachter gebleven...............dat was het moment dat ik besloot dat er ooit een dergelijk beest  ;D moet komen..ooit.........

groet

BR
volgens mij heb ik die gast ook een keer voorbij gestoken....die mafkees rijdt gewoon 190 plus met die tandemasser.....

Hoe hard moest jij dan wel niet om dat dan weer in te halen?

BR

)()()sT

Vanavond reed ik in Geleen achter een Vectra GT. In de bebouwde kom reed ie stevig weg bij elk stoplicht.
Gelukkig stond ie erna voor me om de snelweg op te gaan, en voor ie het in de gaten had zat ik al naast hem  ;D

Omdat ik erna even moest lossen voor een auto voor ons op de linkerbaan kwam ie bijna in mijn afneembare trekhaak hangen, maar goed... vrij baan en weg de Volvo  :evil:

Eugene

Gassen met die Opa-Stick :evil:

If it's not blown, it sucks...

ruudT5

Zaterdag op weg naar gemert met de T5, kwam een dame met een S60R naast me rijden. :evil:  wist waarschijnlijk toch dat ze ging winnen dus gooide hem er voor en deed verder geen moeite..

MICHEL306

Mijn leukste waren toch wel met mn 91 peugeot 309...standaard wit. met Mi 16 blok met turbo.ongeveer 220pk en dat met krap 950 kg....elke sukkel met een gti volledig gek rijden elke pet met een beetje lefbakkie volledig gek rijden...met 120km/u  volgas in 4de versnelling altijd wielspin.....heerlijk bakkie was dat....leuker nog dan mn corrado g60   leuker dan mn golf 2 cabrio met ralley blok...ook dik 200pk....en bijna net zo leuk als mn rode bmw 3 serie touring uit 93 met m5 blok er in van 275 pk......
hou van autos die snel zijn maar aan de buitenkant strak en zo orgineel mogelijk,
dat geeft de grootste verrassing ... :evil: volvo v70 diesel die ik nu heb verrast ook menig gebakkie met zn 170pk en 400nm....leuk leuk leuk...