"417 R" , " De Belg " en " De Mien-machine" 164 T6 in wording...!

Gestart door arjenT5R, 17-12-2008 11:17:59

Vorige topic - Volgende topic

beunmaat

"back from the dead" ;D.

Is het al beter weer daar op de Noordzee?

henry classic v70

Citaat van: arjenT5R op 29-06-2017 21:28:55
Citaat van: henry classic v70 op 29-06-2017 14:22:10
...je mag weer een reisje doen op die gas-logger  :D
De hond een tijdje zonder z'n baassie en vriendin zonder klusneef haha
Misschien voortaan iets eerder foto's etc. posten, weten we ook dat je weer aan wal bent  ;)

Haha sorry Henry we hebben elkaar al veel te lang niet gesproken, had de ijdele hoop je vorig jaar ofzo nog eens op de vkb te zien of bij marco ofzo  ;D

Maar komt goed jonge!

Laat maar weten wanneer je deze kant weer op komt Arjen, leuk!  :)
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

arjenT5R

http://www.overclockers.com/forums/showthread.php/493617-DIY-Refrigerant-Recovery-Machine!

Supercool! Kwam ik gewoon tegen  :eusa_dance: nouja zoiets moet t dus ongeveer precies worden haha  ;D

Hier neer zetten of wat nieuws over openen? Wellicht in airconditioning? Als er interesse is hoor...  :D

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?199655-how-do-i-build-a-Refrigerant-Recovery-Unit&s=e7c4854cd87dcc71ba037e1040111f1f

Deze is misschien wat chiquer, nog genoeg tijd om te bedenken hoe t er uit moet gaan zien haha.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

classicT5

Ik zou het leuk en interessant vinden als je laat zien hoe je dat gaat bouwen en het eindresultaat.

Altijd veel respect voor willie wortels :)

razorx

Ik wil dat ook graag zien.
Maar even terzijde: Zie je hoe ver overclockers gaan? Ik zie er de lol niet van in maar ik ben weer gek op een ander vlak.

Vulk

Citaat van: razorx op 10-07-2017 20:00:17
Maar even terzijde: Zie je hoe ver overclockers gaan? Ik zie er de lol niet van in maar ik ben weer gek op een ander vlak.

Ik heb het jaaaaaaaren gedaan. En toen kocht ik een 850! ;D

arjenT5R

Citaat van: Vulk op 10-07-2017 20:02:08
Citaat van: razorx op 10-07-2017 20:00:17

Ik heb het jaaaaaaaren gedaan. En toen kocht ik een 850! ;D

Ik denk dat overclockers iets met computers te maken heeft, maar ik heb alleen interesse in het koel-vries verhaal hoor.
Computers doen me echt helemaal niets... jaaaa boos maken als t niet lukt  ;D

Ik ga dan wel een topicje aanmaken in airconditioning. Anders gaat t zo op in t stomme geouwehoer hier  ;D

razorx

arjenT5R

:o :o oef de schrik van iedereen die zelf sleutelt....

7000 km geleden koprevisie gedaan bij de opamaat (523.00.) nu 530.000.

Meisje staat er mee stil in zeewolde, anwb gekomen poelie van de inlaatnokkenas er af gelopen...

K*t K*t K*t wss toch de boutjes niet vast of niet vast genoeg gezet.

Achteraf tsja achteraf... liep ie op een gegeven moment stationair niet zo geweldig meer en startte wat rot...
Had ik t maar ff gecheckt...

Zooitje dus, ik op zee auto stuk.

Auto gaat op transport naar zeeland, kan ik de koprevisie nog eens oefenen als ik terug ben.
En meisje gaat nu N D5 rijden...  :(

Ewout bedankt voor de goede zorgen en de hulp iig!  :-* :-* :-*

JvW

Balen man!

Denk dat ik die D5 een paar dagen geleden nog op het prikbord van zeelandnet zag staan? Zoja, in ieder geval lekker dat je bij een bekende nog een auto kon regelen op korte termijn.

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

KIM

Zuur....
Ik heb helaas ook een paar sleutelmissers op mijn conto staan. Ik was bij mijn eerste 740 vergeten de bout van de riemspanner goed vast te zetten. Resultaat: riempje door de distributiekap heen....

arjenT5R

Citaat van: JvW op 13-07-2017 16:49:00
Balen man!

Denk dat ik die D5 een paar dagen geleden nog op het prikbord van zeelandnet zag staan? Zoja, in ieder geval lekker dat je bij een bekende nog een auto kon regelen op korte termijn.

Life goes on even slikken en weer doorgaan, is nu eenmaal t risico van het zelf sleutelen.
Het is voor het eerst dat er serieus iets kapot loopt dus laten we vooral hopen dat t hier bij blijft.
Citaat van: KIM op 13-07-2017 18:32:09
Zuur....
Ik heb helaas ook een paar sleutelmissers op mijn conto staan. Ik was bij mijn eerste 740 vergeten de bout van de riemspanner goed vast te zetten. Resultaat: riempje door de distributiekap heen....

Ogja kor als je niets aanraakt ken er ook niets stuk.
Natuurlijk ben ik er niet blij mee maar, ben er schijnbaar toch te makkelijk mee om gesprongen.
Laten we hopen dat ik er wat van geleerd heb...
En dat t bij eenmalig iets blijft  :eusa_think:

Stom stom stom.

Als een ander t zou hebben zou ik m uitmaken voor boerenlul en incapabel. ;D

classicT5

Is de airco nog wel heel? :-)

Krijg je wel weer in orde deze auto.

razorx

Citaat van: arjenT5R op 13-07-2017 18:55:11
Citaat van: JvW op 13-07-2017 16:49:00
Balen man!

Life goes on even slikken en weer doorgaan, is nu eenmaal t risico van het zelf sleutelen.
Het is voor het eerst dat er serieus iets kapot loopt dus laten we vooral hopen dat t hier bij blijft.
Citaat van: KIM op 13-07-2017 18:32:09
Zuur....

Ogja kor als je niets aanraakt ken er ook niets stuk.
Natuurlijk ben ik er niet blij mee maar, ben er schijnbaar toch te makkelijk mee om gesprongen.
Laten we hopen dat ik er wat van geleerd heb...
En dat t bij eenmalig iets blijft  :eusa_think:

Stom stom stom.

Als een ander t zou hebben zou ik m uitmaken voor boerenlul en incapabel. ;D
;D Zo gaat dat. Je zelf lynchen is gewoon wat lastiger om te doen.