"417 R" , " De Belg " en " De Mien-machine" 164 T6 in wording...!

Gestart door arjenT5R, 17-12-2008 11:17:59

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Citaat van: JvW op 08-08-2017 19:14:44
Citaat van: arjenT5R op 08-08-2017 19:00:11
Citaat van: JvW op 08-08-2017 18:54:53
Leuk man om dat een keer overdag te kunnen doen!

's Nachts heb ik liever dat je van die toeter afblijft....

Net of je dat in soepdurp gaat horen  :eusa_whistle:

Yep, dat is in west dus heel goed te horen kan ik je uit ervaring vertellen.... ;)

Gehe zal je ff wakker toeteren morgen avond  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

JvW

Citaat van: arjenT5R op 08-08-2017 19:51:55
Citaat van: JvW op 08-08-2017 19:14:44
Citaat van: arjenT5R op 08-08-2017 19:00:11
Citaat van: JvW op 08-08-2017 18:54:53
Leuk man om dat een keer overdag te kunnen doen!

's Nachts heb ik liever dat je van die toeter afblijft....

Net of je dat in soepdurp gaat horen  :eusa_whistle:

Yep, dat is in west dus heel goed te horen kan ik je uit ervaring vertellen.... ;)

Gehe zal je ff wakker toeteren morgen avond  ;D

Dan zul je errug hard moeten toeteren wil ik het horen in Oostenrijk.  ;D

arjenT5R

Nou vandaag nog steeds in Antwerpen, ging allemaal weer niet helemaal vlekkeloos met monster analyse bla bla bla.
Dus ik met vriendinnetje afgesproken dat we nog even Antwerpen in zouden gaan eind vd dag.

Sta je om 5 uur van de poort, krijg je te horen dat je niet verder als een kwartier bij t schip vandaan mag omdat
we ineens ieder moment kunnen vertrekken (zonder gelost te hebben).
Nou knap waardeloos natuurlijk Jacomine is toch speciaal komen rijden.
Dus ze zei kom we rijden gewoon naar de Appie 10 minuten hier vandaan, halen we paar potten bier en wat te knagen.
Gaan we gewoon ergens in de buurt zitten  ;D

Uiteindelijk dus... tussen de trailers en naast de gas-terminal in het gras.
En gezellig dat t was  :D
Spontane acties  :D

Demi probeerde z'n oog er uit te vissen met sateh prikker  ;D ;D

Kaptein had trouwens eerder op de dag een volle mok koffie over z'n laptop gepleurd, " melk en suiker, koekie ken geen kwaad ".
Laptop vond t iets minder leuk.
Man kwam helemaal ontdaan met t ding de controle kamer in... schroef schroef ding in 100 stukken schoon gemaakt met contact spray etc.
En de laptop was weer tot leven. De beste man was zo intens gelukkig dat ie me €50 toe stak.
Geld aan mij geven... nouja dus direct omgezet in drank bovenstaande picknick was gefinancierd door de Kaptein dus  ;D.
Spasiba kapitan!  :D M'n russisch wordt ook steeds beter.

Vulk

Marc O.

Mooi man ;D Maaarreeehh.... je ligt nu zo te zien nog steeds in Antwerpen. Volgens mij was Kapitan gewoon jaloers dat jij wel iedere keer je vriendin ziet en hij niet  :P
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Citaat van: Marc O. op 10-08-2017 06:45:14
Mooi man ;D Maaarreeehh.... je ligt nu zo te zien nog steeds in Antwerpen. Volgens mij was Kapitan gewoon jaloers dat jij wel iedere keer je vriendin ziet en hij niet  :P

;D

arjenT5R

Natuurlijk is ie jaloers, je kent Jacomine toch ook  :D

Marc O.

Citaat van: arjenT5R op 10-08-2017 12:12:35

Natuurlijk is ie jaloers, je kent Jacomine toch ook  :D

;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

arjenT5R

Nog maar wat honden nieuws dan, da's ook nieuws  ;D

M'n schoonouders hadden altijd golden retrievers, en afgelopen 2 jaar een oppasmechelaar.
Nu is helaas een paar weken geleden de oppasmechel overleden en wilde ze toch wel weer een hondje.

Nu had m'n grote vriend Darius toevallig nog een hondje zitten van 12 weken (Qaia) en dat zagen m'n schoonouders wel zitten.
Sinds de oppasmechel en onze Tervueren zijn ze toch wel erg verknocht geraakt aan het waakse en gedienstige wat de Retrievers minder haden en de Belgische herder wel om bekend staat.

Oh hoop gelul weer... ik ging alleen ff een fotootje posten  ;D

Panther en z'n nieuwe Chicka/Sistahh/BFF Qaia  :D

razorx

arjenT5R

Citaat van: razorx op 17-08-2017 16:39:30
Wat lief!

Hihi ja t is zo'n schat van een beest en zo schattig als ie is zo'n f*cking draak is t dan ook weer hoor, etter  ;D

Ik was laatst ff naar huis gegaan toen we in Antwerpen lagen gewoon even een middagje + avondje, nou je hebt alle aandacht hoor hij gaat helemaal door 't lint van blijdschap als je m dan zo'n tijd niet hebt gezien.
Is echt bizar! En houdt flink lang aan ook nog  ;D

arjen850

gero

Citaat van: arjenT5R op 17-08-2017 16:28:39
Nog maar wat honden nieuws dan, da's ook nieuws  ;D

M'n schoonouders hadden altijd golden retrievers, en afgelopen 2 jaar een oppasmechelaar.
Nu is helaas een paar weken geleden de oppasmechel overleden en wilde ze toch wel weer een hondje.

Nu had m'n grote vriend Darius toevallig nog een hondje zitten van 12 weken (Qaia) en dat zagen m'n schoonouders wel zitten.
Sinds de oppasmechel en onze Tervueren zijn ze toch wel erg verknocht geraakt aan het waakse en gedienstige wat de Retrievers minder haden en de Belgische herder wel om bekend staat.

Oh hoop gelul weer... ik ging alleen ff een fotootje posten  ;D

http://i65.tinypic.com/15yghvd.jpg

Panther en z'n nieuwe Chicka/Sistahh/BFF Qaia  :D

Mooie hondjes  :) :)

arjenT5R

Thanks mannen!  :D :D :D

Onderweg vanuit de united states of america  :eusa_dance:

http://www.ecotrons.com/products/alm-lsu-adv/

;D

Twee jaar geleden alle troep verkocht van de neppert en nu weer vrolijk beginnen  ;D ;D ;D

de Boeing

haha,

prijzig spulleke die lambda snuffert, is dit de beste versie voor M4.4 tuning? en mag hij dichterbij de turbo of toch  op oorspronkelijke plek voor de cat?