"417 R" , " De Belg " en " De Mien-machine" 164 T6 in wording...!

Gestart door arjenT5R, 17-12-2008 11:17:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

arjenT5R

ohja net tot half 11 bij de keukenboer gezeten en dit is er uit gekomen  :eusa_dance:



By arjent5r at 2011-06-23
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

elianmars

Ik wil ook een ijsblokjes-koelkast! Ik had 'm bijna besteld, maar mijn vrouw trok aan de noodrem. Ze wil niet zo'n "lomp" apparaat in de keuken  :'(

henry classic v70

Ziet er goed uit Arjen, mooi uitzicht ook, ik wist niet dat in Zeeland bergen waren.. ;D
Vraag wel aan de keukenboer van welk materiaal de lades en kastjes worden gemaakt die direkt naast de oven worden geplaatst. Uit ervaring weet ik dat de lijmlaag los gaat laten door de hoge temperatuur van de oven...
Zegt die keukenboer dat het materiaal geschikt is (not) vraag dan wat te doen als het wèl gebeurt (garantie)
Thuis heb ik er nietjes in geschoten, in de deur en laatje en in de keuken op de groep (leefgroep jongeren) zitten nu dunne alu. strippen. Niet echt mooi maar beter dan los zittende plastic hoeken........
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

arjenT5R

Citaat van: henry classic v70 op 23-06-2011 23:41:42
Ziet er goed uit Arjen, mooi uitzicht ook, ik wist niet dat in Zeeland bergen waren.. ;D
Vraag wel aan de keukenboer van welk materiaal de lades en kastjes worden gemaakt die direkt naast de oven worden geplaatst. Uit ervaring weet ik dat de lijmlaag los gaat laten door de hoge temperatuur van de oven...
Zegt die keukenboer dat het materiaal geschikt is (not) vraag dan wat te doen als het wèl gebeurt (garantie)
Thuis heb ik er nietjes in geschoten, in de deur en laatje en in de keuken op de groep (leefgroep jongeren) zitten nu dunne alu. strippen. Niet echt mooi maar beter dan los zittende plastic hoeken........

kastjes zijn allemaal van hout of iig fineer dan toch maar dat kan vast ook los laten  ;D

Citaat van: elianmars op 23-06-2011 23:41:05
Ik wil ook een ijsblokjes-koelkast! Ik had 'm bijna besteld, maar mijn vrouw trok aan de noodrem. Ze wil niet zo'n "lomp" apparaat in de keuken  :'(

Je bent jong en je wilt wat  ;D  echt een must have voor de vrijgezelle volvo rijder  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Gunnar

Ijsblokjes koelkast?

Dat heet gewoon biermagazijn.
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

pwassink

Citaat van: Gunnar op 24-06-2011 04:03:39
Ijsblokjes koelkast?

Dat heet gewoon biermagazijn.

En op de andere deur staat " Pizza Hut"  ?   ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

UserID6342

Ziet er goed uit Arjen, mooie keuken zo !  Zou idd wel informeren naar het materiaal, want tegenwoordig met die huidige keukens is het idd allemaal gewoon standaard fineer, of dat ook tegen die hoge temperaturen kan.  Ook erg belangrijk, kan het tegen water ?  Klinkt misschien erg stom maar heb al zat keukens gezien (waaronder die van mijzelf) waarbij de schopborden allergisch voor water zijn, met als gevolg dat het fineer van het spaanplaat los laat :(  Ziet er dus niet uit.

maruska

tis dat je vrijgezellig bent, maar niet wat weinig opbergruimte ? kastjes op ooghoogte zijn misschien niet zo mooi, maar uit ervaring : met alleen onderkastjes kom je ruimte te kort !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

JvW

Citaat van: maruska op 24-06-2011 08:34:32
tis dat je vrijgezellig bent, maar niet wat weinig opbergruimte ? kastjes op ooghoogte zijn misschien niet zo mooi, maar uit ervaring : met alleen onderkastjes kom je ruimte te kort !

Dat zat ik ook al te bedenken. En voor mij alleen nog maar een keuken met volledig houten deurtjes en wanden. Al die andere troep laat los. Ik heb nu ervaring met gecoate deurtjes (plastic-coating) en ook die laat op heel veel plaatsen los. En niet alleen naast de oven.

Verder: een heel mooi huis in stijl en een mooie bijpassende keuken Arjen!

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 23-06-2011 23:41:05
Ik wil ook een ijsblokjes-koelkast! Ik had 'm bijna besteld, maar mijn vrouw trok aan de noodrem. Ze wil niet zo'n "lomp" apparaat in de keuken  :'(
Citeer
Je bent jong en je wilt wat  ;D  echt een must have voor de vrijgezelle volvo rijder  ;D

Met enige goede wil zie je zelfs overeenkomsten met zo'n koelkast en onze roffels. Qua laadvermogen zal het elkaar niet echt veel ontlopen.
Mooie keuken!

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-06-2011 09:12:59
Citaat van: elianmars op 23-06-2011 23:41:05
Ik wil ook een ijsblokjes-koelkast! Ik had 'm bijna besteld, maar mijn vrouw trok aan de noodrem. Ze wil niet zo'n "lomp" apparaat in de keuken  :'(
Citeer
Je bent jong en je wilt wat  ;D  echt een must have voor de vrijgezelle volvo rijder  ;D

Met enige goede wil zie je zelfs overeenkomsten met zo'n koelkast en onze roffels. Qua laadvermogen zal het elkaar niet echt veel ontlopen.
Mooie keuken!

Ewøut

En van Volvo's moet ze ook al niks hebben. De ****  :eusa_snooty:  ;D

Ewout Schalkwijk

Citeer
En van Volvo's moet ze ook al niks hebben. De ****  :eusa_snooty:  ;D

Als jij dat meent met jouw Volvo geschiedenis, dan houdt ze wel heel erg veel van je :eusa_whistle:
Wat heb je ondertussen geproduceerd hier? Iets van 400 pagina's Volvo blog. ;D

R E S P E C T voor je vrouwtje! :eusa_dance: :eusa_dance:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

arjenT5R

 ;D :D ;D :D
Bovenkastjes hebben we er in getekend maar was zo afzichtelijk dat ik ze er weer uit heb laten halen  ;D
Sowieso naast de koelkast een plankie met van van die glazen rekken dr onder zodat je nog het 1 en ander kwijt kan. En komt ergens tegen een andere wand nog wel een bufetkast of hoe heet zoiets  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

henry classic v70

.........buffetkast...... ;D

Ik bedenk me net dat je kastjes en laadjes ook kan laten spuiten met 2K autolak... :eusa_think:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Taranis

Citaat van: elianmars op 23-06-2011 23:41:05
Ik wil ook een ijsblokjes-koelkast! Ik had 'm bijna besteld, maar mijn vrouw trok aan de noodrem. Ze wil niet zo'n "lomp" apparaat in de keuken  :'(

Ik had 'm ook bijna besteld, maar de extra kosten voor een waterleiding waren me even te veel :) (en nee dat is absoluut niet vervelend bedoeld maar gewoon een constatering)

Waarschijnlijk moet ie er over een paar jaar alsnog komen ;D

On-topic: mooie keuken, maar ik zou tóch nog even over bovenkastjes nadenken. Kom desnoods keertje bij mij kijken, ding staat er net een week :)