richtsteun rubber is versleten!

Gestart door markey, 17-12-2008 17:38:28

Vorige topic - Volgende topic

markey

Heeft er iemand wel eens een rubber vervangen wat aan de richtsteun vast zit? Voor de duidelijkheid het is een onderdeel van de achteras....

markey

V70geRwin

Heb je een plaatje van het rubber?

Emiel

markey

k denk van wel , ga morgen even onder de auto kijken...

UserID6342

@Emiel, zo'n setje veerpootrubbers + veerpootlagers zoek ik ook, mag ik vragen waar je deze vandaan hebt en wat de kosten hiervan waren ?

Sbv

Gewoon bij dealer. Kosten volgens mij iets van 120 per kant

Emiel

Alles orgineel;

De veerpootlagers zijn ongeveer 105ex per stuk. #31200599
De bovenste veerschotels zijn ongeveer 30ex. per stuk. #30683637 (XC90)

UserID6342

Hmm, prijzen lopen idd nogal uiteen.  had hier een offerte liggen voor 143.- per kant incl BTW van de dealert.  Heb vorige week heel lang op Ebay.de zitten rommelen en daar komt een setje vaak uit op ongeveer 170,- per as.  Ga dus toch nog maar eens een keer kijken bij Ebay :)  Bedankt in ieder geval voor de prijzen !

V70geRwin

Citaat van: Dirk342 op 19-12-2008 08:54:06
Hmm, prijzen lopen idd nogal uiteen.  had hier een offerte liggen voor 143.- per kant incl BTW van de dealert.  Heb vorige week heel lang op Ebay.de zitten rommelen en daar komt een setje vaak uit op ongeveer 170,- per as.  Ga dus toch nog maar eens een keer kijken bij Ebay :)  Bedankt in ieder geval voor de prijzen !

fcpgroton zou ik ook even meenemen dan, wel usa maar erg voordelig.

UserID6342

Heb je ook een site daarvan toevallig Spekkie99 ?

nickk.

markey

Vandaag onder de auto gekeken en zag dat het rubber versleten was, het is hop het punt waar je de auto opkrikt.
Heeft iemand Vadis zodat ie kan zien wat het onderdeel nr. is

UserID6342

Thanks Nick, ik heb daar gisteren even rondgekeken en heb nu originele veerpootlagers en -rubbers voor €170.- voor de gehele voorkant besteld.  Goed advies geweest dus die site.

markey

fijn die off-topic berichten hier!!! >:(