twintigv stelt zich voor

Gestart door twintigV, 19-12-2008 01:12:53

Vorige topic - Volgende topic

twintigV

Hartelijk dank voor de leuke reacties op "Twintigv stelt zich voor" en "Twintigv stelt zich verder voor. Zie daar ook voor de foto's.
Deze 850 estate 2.0 T5 uit 1995 heb ik deze zomer met 150000 op de teller één dag voor mijn vakantie gezien en gekocht. De volgende 3 weken toerden wij met deze auto 4000 km probleemloos door Noorwegen en Zweden.De teller staat nu op 164000.
Na de vakantie is er het volgende mee gebeurd: ANWB gekeurd:prima auto maar onvoldoende onderhoudshistorie bekend (in 2007 geïmporteerd uit Italië) advies: distributieriem vervangen maar op de beschermkap zit een sticker waarop 8o.ooo km staat, wat te doen, voorlopig nog niks dus? Nadien nog wat kleinere reparaties en essentiële veranderingen: Roofrails en trekhaak (beide Hunters) en.. LPI (Mesman). Over al deze zaken (en nog veel meer) heb ik de belangrijkste informatie op dit forum kunnen vinden. Niet alles loopt zo soepel als hierboven beschreven; op 6 december, net de auto weer opgehaald na LPI inbouw, stond ik 17 km buiten Eindhoven/Son stil!,zekering gaspomp stuk, dat hadden "ze bij Mesman"nog nooit meegemaakt. De Lamdasonde wordt binnenkort nagemeten want hij loopt nog steeds niet lekker.Het leukste (engelstalige)artikel dat ik via het forum las was het vergelijk tussen de T5 2.0 engine en de T5 2.3 uiteraard in het voordeel van de 2.0!
Groet Twintigv
.
P.S. nog even een vakantieplaatje voor de sfeer, nu met photobucket, imageshack en imagehost waren geen succes, zie ook reactie van "Thuur"

-D©©©L-

twintigV

Ik krijg de thumbnails van Imageshack niet geopend en ik niet alleen blijkt uit een reactie van "Thuur". Imagehost heeft de foto's een  beperkte tijd op hun site staan, Photobucket toont veel reclame en bovenal ik ben niet handig met deze dingen.
Ik start drie keer een onderwerp dat ik het liefst bij elkaar zag, kortom allemaal nieuwigheid, neem me niet kwalijk.
Wat nog het best lukte was de eerste grote foto in het eerste onderwerp maar dat is volgens "hoe plaats ik een foto op het forum"niet gewenst.