twintigv stelt zich voor

Gestart door twintigV, 19-12-2008 01:12:53

Vorige topic - Volgende topic

twintigV

Althans eerst zijn auto, want foto,s zijn het eerste waar om gevraagd word.
Ben al twee uur bezig om een foto te versturen, de manier van Mehn, imageshack en dan een thumbnail plaatsen lukt tot het moment dat ik hem zelf probeer te openen, dan gebeurt er niets. Ik plaats er naast de grote foto toch één erbij, lukt het jullie wel?

thuur

Het gaat je toch prima af? ;D

Welkom!

Gr 8)

Falappa13

Welkom,

Appeltje- eitje.....ik zie toch echt die foto's  ;) Mooie foto ook trouwens.
Goed nieuws, weer een plaatsgenoot erbij !!!!
Waar ergens in Harderwijk (wijk)?

Ciao

FGG

Welkom op 't Forum.

Mooie auto!

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

sean850

welkom hier en mooie bak zal je vast nog wel zien rijden in harderwijk (woont m'n vriendin dus veel daar) zal naar je uitkijken

twintigV

Als ik het goed begrijp kunnen jullie deze meegestuurde thumbnails openen. Als ik dat probeer bij een willekeurige andere thumbnail op dit forum lukt het mij (nog) niet, kan iemand hier iets over zeggen? Nu alvast de rest van de foto,s maar het verhaal achter deze auto zet ik morgen op het forum. 

Turbobiker

Supernette wagen, helemaal basic en toch een T-5!

Nog effe een chippie er in en hij is af 8)

De Tussenpaus

Chris

Welkom op het forum!

Ziet eruit als een nette wagen. Veel plezier ermee :).

Groeten,
Chris

FGG

Welkom op 't Forum.

Ziet er strak uit!

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

francois

heeeeeeeeeeeee zelfde auto  :o  :o  :o  :o  :o  als ik

oooo nee  ik heb donkere ramen en een spoiler  ;D  ;D  ;D

mooie roffel

vr gr

francois

nette wagen
vind alleen de kleur moeilijk daar zie je alles op (uit ervaring zelfde kleur )

vr gr  :eusa_dance:

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

thuur

Citaat van: twintigV op 19-12-2008 15:33:15
Als ik het goed begrijp kunnen jullie deze meegestuurde thumbnails openen. Als ik dat probeer bij een willekeurige andere thumbnail op dit forum lukt het mij (nog) niet, kan iemand hier iets over zeggen?

Werkt sinds kort bij mij ook niet meer. Imageshack heeft de boel weer "verbeterd" :-X Gewoon een fatsoenlijke plaatjesprovider kiezen en nooit meer iets met imageshack doen. Photobucket, imagebam, er zijn er genoeg ;)

Welkom!

Gr 8)

RobbertC70

T-5, lekker hoor!
Welkom en suxxes met je foto's, ik ben er ook nog niet helemaal uit.

twintigV

Hartelijk dank voor de leuke reacties op "Twintigv stelt zich voor" en "Twintigv stelt zich verder voor. Zie daar ook voor de foto's.
Deze 850 estate 2.0 T5 uit 1995 heb ik deze zomer met 150000 op de teller één dag voor mijn vakantie gezien en gekocht. De volgende 3 weken toerden wij met deze auto 4000 km probleemloos door Noorwegen en Zweden.De teller staat nu op 164000.
Na de vakantie is er het volgende mee gebeurd: ANWB gekeurd:prima auto maar onvoldoende onderhoudshistorie bekend (in 2007 geïmporteerd uit Italië) advies: distributieriem vervangen maar op de beschermkap zit een sticker waarop 8o.ooo km staat, wat te doen, voorlopig nog niks dus? Nadien nog wat kleinere reparaties en essentiële veranderingen: Roofrails en trekhaak (beide Hunters) en.. LPI (Mesman). Over al deze zaken (en nog veel meer) heb ik de belangrijkste informatie op dit forum kunnen vinden. Niet alles loopt zo soepel als hierboven beschreven; op 6 december, net de auto weer opgehaald na LPI inbouw, stond ik 17 km buiten Eindhoven/Son stil!,zekering gaspomp stuk, dat hadden "ze bij Mesman"nog nooit meegemaakt. De Lamdasonde wordt binnenkort nagemeten want hij loopt nog steeds niet lekker.Het leukste (engelstalige)artikel dat ik via het forum las was het vergelijk tussen de T5 2.0 engine en de T5 2.3 uiteraard in het voordeel van de 2.0!
Groet Twintigv
.
P.S. nog even een vakantieplaatje voor de sfeer, nu met photobucket, imageshack en imagehost waren geen succes, zie ook reactie van "Thuur"