Pirelli

Gestart door LekkeRRRR, 03-10-2003 11:12:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Entuscan

Michelins zijn indd goede banden, De Pilot sport is goed. Maar ik heb al van veel 850/70 rijders gehoord (ook op dit forum) dat assymetrische banden er niet zo geweldig op zijn.

Indd de Oude Eagle F1's zijn niet veel waard, maar de GS-D3 is gelukkig totaal anders
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Jacco850

 :)Hallo mensen
Ik heb 4 maanden terug 4 Michelin's 195*60*15 laten monteren.
De kosten waren inc. monteren,balanceren,en btw 554,-
Ik vind deze banden beter dan de Pirelli's want ik vond deze een stuk harder en die gaven zodoende meer lawaai door in de wagen.
Groeten allen
Jacco ;)

Jans Duiven

Citaat van: Blackstone op 04-10-2003 01:35:39
Ik rijd op nokians. De fijnste band tot nu toe

Welk type Nokians heb je eronder als ik vragen mag?

Hans (nog steeds op zoek naar een goede band. Voor mij voorlopig geen Michelin's of Pirelli's meer. Toyo's slijten sneller dan me lief is.)

Groeten,

Hans

Xander

Even voor de goede orde ; Ik heb die Uniroyale´s dus niet bij kwik-fit  gekocht ,maar bij Walraven in Vlissingen (hebben geloof ik nog meer zaken in NL.).
En ik heb met de bandenmaat 215/40-17 helemaal geen last van aanlopen op mijn 850 R, maar daar had ik bij die Pirelli´s P-Zero ook geen last van!

Raf

maar weet er nu eigenlijk iemand meer over het bestaan van 'namaak' pirelli's?
ik wil het ook wel eens weten.
en hoe kan je de 'echte' onderscheiden?

Raf
De gustibus non disputandum est!

BenC70ES

Er moet een "E"-markering op de band staan ... heb dit nog al eens gehoord (bestaat ook  van andere merken)

maar als het toch namaak is kan men eigenlijk evengoed die "E"-markering ook namaken  ???

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

denkweb

Het enige nadeel aan de Pirelli's P6000 energy destijds waren het feit dat ze op hogere snelheid begonnen te 'zingen'....

micdee

Citaat van: denkweb op 05-10-2003 11:23:13
Het enige nadeel aan de Pirelli's P6000 energy destijds waren het feit dat ze op hogere snelheid begonnen te 'zingen'....
Die namaak Pirelli's???

Zippo

Ik heb er vredestein sport-trac op zitten!
Best fijne banden voor 't geld wat ik ervoor betaald heb! ;D

Zippo

BennieV70T

Hallo,

Ik heb sinds 2 mnd aan de voorkant nieuwe banden.
Het zijn 2 firehawk SZ40  205/55/r15 van Firestone geworden.
Ik ben uitermate tevreden over deze banden ze produceren zeer weinig geluid en hebben goede grip en rijden prima.

bennie :)
Volvo 850 2.5 glt, Volvo V70 2.5t, Volvo 850 T5, Volvo S80 2.9, Volvo S80 2.4T, Volvo S70 10V, Volvo 850 T5R
Huidige auto`s= Volvo S80 3.2 en C70 T5

Blackstone

Ik heb Nokians NRVi 215/45 R 17  91V XL onder mijn T5r. Wielkastvullend moet ik zeggen (staat goed), en een hele fijne band.  :)

Citaat van: Hans_D op 04-10-2003 22:35:21
Citaat van: Blackstone op 04-10-2003 01:35:39
Ik rijd op nokians. De fijnste band tot nu toe

Welk type Nokians heb je eronder als ik vragen mag?

Hans (nog steeds op zoek naar een goede band. Voor mij voorlopig geen Michelin's of Pirelli's meer. Toyo's slijten sneller dan me lief is.)

Groeten,

Hans

Blackstone

Luister eens LUDO. Ik ging op mijn brommer naar de lagere school, dus ik kan prima lezen. Nokian NRVi 215/45 R 17  91 V XL, ik kan er echt niks anders van maken. bekijk de site van nokian maar eens   http://www.nokian.com/index_en.html  ;D

Zippo

Brommer......... ;D

Zippo

Blackstone

ja, bromfiets............ ;D
Citaat van: Zippo op 05-10-2003 21:05:21
Brommer......... ;D

Zippo

855-Champagne

Citaat van: Blackstone op 05-10-2003 20:58:51
Luister eens LUDO. Ik ging op mijn brommer naar de lagere school, dus ik kan prima lezen



Was je 16jr toen je naar de lagereschool. lol :)