Bij deze even voorstellen: Manuel

Gestart door Manuel, 22-12-2008 12:47:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Manuel

Hallo mensen,

Ik zal me hier ook maar even voorstellen. Ik ben Manuel, en kom uit het oosten des lands. Ben sinds oktober eigenaar van een zwarte 850 2.5 20v automaat uit 95.

Heb deze auto voor niet al te veel gekocht met de wetenschap dat er enig werk aan zat. Zoals altijd blijkt het meer werk te worden dan eerst ingeschat, maar goed, het lijkt nu allemaal wel de moeite waard te zijn/worden. Mijn grootste zorg was de automaat, maar deze blijkt tot nu toe heel braaf zijn werk te doen, en heb ik geen last mee gehad (heb het wel eens anders gezien bij 2e hands auto's. Daarnaast was ik op de hoogte van 'een beetje' olielekkage, dit bleek na aankoop heftige lekkage te zijn aan de berucht krukaskeerring. Ik had gehoopt het vervangen van de keerring nog even te kunnen uitstellen, gezien het die aan de versnellingsbakkant betrof en dit toch wel veel werk is, maar heb ik uiteindelijk maar zo snel mogelijk laten doen, inclusief de carterventilatie. Verder nog een beetje gedoe met de uitlaat gehad, maar dat is voorlopig wel opgelost.

De auto is redelijk compleet uitgerust, dw.z. vol leer, climate control, schuif/kanteldak, boordcomputer, 4x el raampjes, org volvo audio met cd wisselaar en ga zo maar door.

Heb de auto nu technisch (op een aantal irriterende zaken in het interieur na) voor elkaar, en rij er elke keer met veel plezier in (heerlijke automaat), zal me de komende tijd denk ik wel veel melden om alles netjes voor elkaar te krijgen. Ik richt me nu eerst op de buitenkant van de wagen, want deze heeft toch de nodige TLC nodig.

Groet, Manuel

Jorg Vseventy

Welkom op het forum manuel

Ik denk niet dat het lang zal duren voordat er iemand vraagt of je ook al foto's hebt van je roffel!  ;D

FGG

Citaat van: Jorg Vseventy op 22-12-2008 12:53:28
Ik denk niet dat het lang zal duren voordat er iemand vraagt of je ook al foto's hebt van je roffel!  ;D

Zal wel mee vallen, hoor.


Welkom op 't Forum, Manuel.

Waar kunnen we je spotten in het Oosten?

FGG



P.S. Heb je ook foto's van je 850?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

rifwachter

Hallo Manuel,


Welkom op het forum !



foto's ?   ;D

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

MichielMaas

Welkom Manuel en veel fijne km met je 850

francois

welkom manuel

waar blijven de fotos  ;D  ;D  ;D

darius

No show, only go.

Manuel

Foto's zal ik doen als ie een keer gewassen is (buitenkant ziet er dan nog steeds niet uit hoor...), en ik ben te signaleren in Enschede en omstreken...

walter leever


sean850

manuel veel plezier met je auto en welkom op het forum

RobbertC70