Autobandenmarkt.nl, wie heeft er ervaring mee?

Gestart door Joris_Scholte, 22-12-2008 18:28:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joris_Scholte

Citaat van: Joris_Scholte op 28-12-2008 13:35:50
Citaat van: FelixB op 27-12-2008 23:24:18
En wat is de stand nu?
Ze zijn nog niet binnen; ik verwacht dat ze aankomende week worden aangeleverd. :eusa_pray:
Vandaag een mailtje, met de verwachte leverdatum van 07-01-09. Tja, kerstdrukte. Altijd een goed excuus voor elke onderneming...
Het hele jaar de R in de maand

Taranis

Citaat van: Joris_Scholte op 29-12-2008 14:35:13
Vandaag een mailtje, met de verwachte leverdatum van 07-01-09. Tja, kerstdrukte. Altijd een goed excuus voor elke onderneming...

Ik heb vorige week ook wat banden besteld bij autobandenmarkt.nl en had dat mailtje dus ook, met dezelfde verwachte leverdatum. Als je goed kijkt zie je dat in datzelfde mailtje een track&trace code (of in mijn geval 2) staat waarbij je het pakket bij GLS kunt volgen. Oftewel: vandaag uitgeleverd aan GLS (in mijn geval om 13:30 uur), en GLS heeft er dus anderhalve week voor nodig. Hou er maar rekening mee dat je ze gewoon eerder hebt, dat is meestal bij autobandenmarkt.nl ;)

Joris_Scholte

Citaat van: Taranis op 29-12-2008 22:03:46
Citaat van: Joris_Scholte op 29-12-2008 14:35:13
Vandaag een mailtje, met de verwachte leverdatum van 07-01-09. Tja, kerstdrukte. Altijd een goed excuus voor elke onderneming...
Ik heb vorige week ook wat banden besteld bij autobandenmarkt.nl en had dat mailtje dus ook, met dezelfde verwachte leverdatum. Als je goed kijkt zie je dat in datzelfde mailtje een track&trace code (of in mijn geval 2) staat waarbij je het pakket bij GLS kunt volgen. Oftewel: vandaag uitgeleverd aan GLS (in mijn geval om 13:30 uur), en GLS heeft er dus anderhalve week voor nodig. Hou er maar rekening mee dat je ze gewoon eerder hebt, dat is meestal bij autobandenmarkt.nl ;)
Heb het mailtje vanmiddag even vluchtig doorgenomen, maar de T&T-code zo gauw niet gezien. Zal als ik morgen wakker ben (ja, wederom nachtdienst, één na laatste dit jaar ;)) eens goed kijken, bedankt voor de tip!
Het hele jaar de R in de maand

Joris_Scholte

Het had dus geen zin meer om de T&T-code na te kijken. Lag om kwart voor zeven in bed, na de nachtdienst, om kwart over acht werd er aangebeld. DPD met vier banden voor ondergetekende.
Na nog een paar uurtjes te hebben uitgeslapen naar de bandenboer geweest. Ze liggen er nu op en ik merk het verschil wel; fijne banden.
In ieder geval een snelle levering van autobandenmarkt.nl/reifendirekt.de, volgende keer zeker weer op deze manier.
Het hele jaar de R in de maand

Wiske

Hallo,

Ik heb juist banden besteld van autobandenshop.com, de service was excellent en de prijs was 40% goedkoper dan bij mijn locale bandenshop

Ludo

Citaat van: Wiske op 30-12-2008 17:18:54
Hallo,

Ik heb juist banden besteld van autobandenshop.com, de service was excellent en de prijs was 40% goedkoper dan bij mijn locale bandenshop

40% goedkoper?, das moeilijk te geloven.
dat is dan zeker een ander merk/type band?.