Grote Elandmonteurs weer leverbaar

Gestart door Ben, 24-12-2008 17:45:54

Vorige topic - Volgende topic

Ben

Ze zijn weer leverbaar, de grote elandmonteurs.

Vorig jaar had ik er een paar in de winkel en die waren snel uitverkocht.
Omdat de kleine Elandmonteurtjes binnenkort niet meer leverbaar zijn (ze zijn bijna op en worden niet meer geproduceerd) heb ik nu de grote besteld.
Ik verwachtte dat ze niet door de brievenbus zouden passen en er daardoor extra hoge verzendkosten zouden bijkomen maar......

Ik heb speciale verpakkingen gevonden waar ze wel in passen  :P
De arme eland wordt dan wel een beetje samengeperst maar dat herstelt snel weer als hij uit de verpakking is.

Afmeting: 25 cm
Te bestellen: via de webwinkel op www.volvo-plaza.nl.
Prijs: € 15,00 incl. verzendkosten.

Reitse

Eerste reactie van m'n vriendin: "aaaaahhh wat een lief poppetje!!" ;D

Jeff

Wil hem wel hebben zal hem volgende week is bestellen, met nog meer spul ;D Geweldige gadget voor op de hoedenplank!  :eusa_dance:
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Vulk

Ik heb al een kleine op het dash zitten en op de armsteun op de achterbank ligt er al een Eland, maar deze is wel geweldig.
Vraag is waar'k die nog kwijt kan in de roffel... :)

Ben

Citaat van: Jeff op 24-12-2008 21:01:04
Wil hem wel hebben zal hem volgende week is bestellen, met nog meer spul ;D Geweldige gadget voor op de hoedenplank!  :eusa_dance:

Van de Volvo-Plaza website:
CiteerUit alle bestellers tussen 1 november en Kerstmis 2008 wordt iemand geloot die een gratis item uit de Webshop of de Shirtshop van Volvo-Plaza mag uitkiezen. Deze actie wordt gesponsord door www.volvotech.eu
En dan reken ik de bestellingen t/m 2e kerstdag mee :D

Ben

GeertG

LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)