Alternatief voor de heldere C70 (US) knipperlichten

Gestart door Elsje, 25-12-2008 11:56:27

Vorige topic - Volgende topic

Elsje

Ik wil mijn R gaan voorzien van originele heldere koplampen. Ik vind alleen de originele knippers met die oranje vlakjes lelijk zeker op mijn zilvergrijze R. Zijn er behalve de knippers die ET verkoopt andere alternatieven?

Ik heb 1 plaatje gezien waarop de C70 lampen waren gecombineerd met de knippers van ET. Was niet super enthousiast maar kan aan de foto gelegen hebben.

Ik heb een keer de onderdeelnummers van de koplampen voorbij zien komen op het forum> Ik heb me een ongeluk gezocht maar kan ze niet meer terugvinden. Of is er maar 1 uitvoering van de koplampen.

850newbie

Ik was in eerste instantie ook niet echt kapot van de oranje reflectors maar ik moet zeggen nu ze er 2 weken opzitten ben ik er toch erg content mee.
Origineel sluit in ieder geval mooi aan en dat is ook wat waard.

Onderdeelnummers voor het originele heldere spul zijn;

koplamp li   9467888
koplamp re 9467889
knipl       li   9467894
knipl       re  9467895

Elsje

Ik heb ze besteld dus het worden de originele C70 knippers samen met de heldere koplampen :eusa_dance:

BenC70ES

Citaat van: 850newbie op 28-12-2008 00:30:44
Ik was in eerste instantie ook niet echt kapot van de oranje reflectors ...

Dit is zelfbouw, maar heb al op diverse fora's gelezen dat het zéér moeilijk is om deze open te krijgen zonder ze kapot te maken:

Maar het is wel vééééééél mooier vind ik  8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Elsje

Inderdaad erg mooi :eusa_clap: Maar zijn dit originele aangepaste knippers of aftermarketspul.

BenC70ES

Originele aangepaste! (maar dus zeer moeilijk te openen om de reflector te verwijderen)

De heldere heb je jammer genoeg niet in aftermarket met witte reflector.  Enkel de 'projector' knippers.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Emiel

elianmars

Emiel

Elsje

Zondermeer leuk om te onthouden. Ik ben best handig maar of ik nieuwe best dure knippers ga openmaken :eusa_snooty: nou ja voorlopig in iedergeval.