Veren

Gestart door mp3president, 02-02-2009 11:09:01

Vorige topic - Volgende topic

Ludo

Citaat van: V70 classic op 02-02-2009 16:03:18
Of ga jij beweren dat als je een auto uitrust met zwaardere veren dan orgineel dit de rijeigenschappen verbeterd (met een lege koffer en alleen er in).ik bedoel niet de wegligging

ik zou niet durven.  ;D

maar de enige verschillen die ik merk met de verzwaarde veren, tegenover nivomats die ik eerst had, is niet meer zwabberen op hogere snelheid, en minder doorveren op drempels.
het comfort is er ook niet minder door.
de uitspraak dat je uit je auto rammeld vind ik daarom érg overdreven, tenzij er iemand met die ervaring komt... :P

FGG

Citaat van: V70 classic op 02-02-2009 15:00:32
ik heb nog weinig orginele GLT 's gezien die niet zonder schade over een drempel kwamen.

Citaat van: mp3president op 02-02-2009 16:03:08
Maar je zegt ook in je eigen woorden dat de GLT's van zichzelf al hebben dat ze de drempel kunnen raken, is dit bij andere versie's van de 850 dan niet het probleem?

Goed lezen:

hij heeft weinig GLT's gezien die niet zonder schade over een drempel kwamen.

of anders gezegd:

hij heeft veel GLT's gezien die wel zonder schade over een drempel kwamen.

Probleem van de dubbele ontkenning. ;)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

V70 classic

Citaat van: FGG op 02-02-2009 16:17:33
Citaat van: V70 classic op 02-02-2009 15:00:32
ik heb nog weinig orginele GLT 's gezien die niet zonder schade over een drempel kwamen.

Citaat van: mp3president op 02-02-2009 16:03:08
Maar je zegt ook in je eigen woorden dat de GLT's van zichzelf al hebben dat ze de drempel kunnen raken, is dit bij andere versie's van de 850 dan niet het probleem?

Goed lezen:

hij heeft weinig GLT's gezien die niet zonder schade over een drempel kwamen.

of anders gezegd:

hij heeft veel GLT's gezien die wel zonder schade over een drempel kwamen.

Probleem van de dubbele ontkenning. ;)

Ik heb in het eerste antwoord een ongelukkige zin gebruikt.
omdat er al reacties waren heb ik het laten staan en een 2e duidelijker antwoord gegeven.
Citaat van: Ludo op 02-02-2009 16:14:48
Citaat van: V70 classic op 02-02-2009 16:03:18
Of ga jij beweren dat als je een auto uitrust met zwaardere veren dan orgineel dit de rijeigenschappen verbeterd (met een lege koffer en alleen er in).ik bedoel niet de wegligging

ik zou niet durven.  ;D

maar de enige verschillen die ik merk met de verzwaarde veren, tegenover nivomats die ik eerst had, is niet meer zwabberen op hogere snelheid, en minder doorveren op drempels.
het comfort is er ook niet minder door.
de uitspraak dat je uit je auto rammeld vind ik daarom érg overdreven, tenzij er iemand met die ervaring komt... :P

Het was inderdaad wel een andere auto en ander merk was misschien niet erg relevant.
Maar ik kan slecht tegen piepjes en rammeltjes.

Ok ik kop hem zelf even binnen.
Dan moet je geen estate kopen  :eusa_wall:  :eusa_wall:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.