T5R dashboard in GLT mogelijk?

Gestart door Fokke 01.01.005, 03-10-2003 22:56:11

Vorige topic - Volgende topic

Fokke 01.01.005

Hallo,

iemand ervaring met het overbouwen van een 'houten' dashboard uit bijvoorbeeld een T5R in een GLT? Dus niet zo'n opplakding uit de accesoirehandel, nee, het echte dashboard en tunnelconsole.

Volgens mij is het niet zo simpel als bij de S/V/C70, daar kun je geloof ik alle panelen eenvoudig wisselen.

groeten,
Fokke
AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

Roy V70R

Citaat van: Fokke 01.01.005 op 08-10-2003 21:48:35
anyone?

Fokke, laat ik maar even reageren dan.

Volgens mij moet het geen enkel probleem zijn om het dashboard om te bouwen. Ik heb bij elferink toevallig even gekeken naar de bevestigingspunten en die waren voor mij allemaal gelijk. :D

Nu nog alleen zo`n dashboard zien te vinden. :-\

Suc6.

Groeten roy.
850 GLT - 855 T5 - V70R

Jan_D.

Bij een bepaalde dealer hoef je dit alvast niet te vragen, daar hebben ze het dashboard van mijn auto na vervangen airco nooit meer goed vast kunnen zetten..... Drie keer terug geweest.
Andere garage ontdekte de montagefout binnen 5 minuten!  :-[

Ramon

Fokke,

Volgens mij is een T5R dashboard een standaard dashboard voorzien van plak-plastic "af fabriek".

Moet in elke 850 kunnen passen, alleen loop je de kans dat sommige connectors niet iets anders zijn
(verschil trim 1 <1994 en trim 2 94>.

Ramon
Ramon zegt : HUBRAUM statt spoiler !

Erik_M.

Citaat van: Ramon op 09-10-2003 10:45:14
Fokke,

Volgens mij is een T5R dashboard een standaard dashboard voorzien van plak-plastic "af fabriek".

Neen, je hebt dashboards met plakplastic en met "echt" hout. Bij het dashboard met "echt" hout is het oppervlak hard en het laat, in tegenstelling tot de plakplastic variant, niet los.
Mijn 850 dash. is voorzien van het "echte " hout, dit zit overigens niet op de middenconsole.  

Fokke, bij de middenconsole is het hout trouwens makkelijk over te zetten. Je demonteert de middenconsole en dan kan je aan de onderkant een stuk of 8 torx schroefjes losdraaien en dan heb je het paneel los. Dit is dan makkelijk in jouw auto over te zetten.

Succes !
Erik