Hooftman mail

Gestart door MJH, 28-12-2008 11:08:54

Vorige topic - Volgende topic

MJH

Er is een email gestuurd aan een aantal leden van het forum door een Volvo autobedrijf.
Volgens mij is dit spam, want ongevraagd.
Wat vinden jullie dat we eraan moeten doen?
Moeten we er iets aan doen?
Ergens begrijp ik wel dat een autodealer in deze tijden z'n toevlucht tot onconventionele middelen neemt, maar het mag niet.

Added Leesvoer voor de liefhebbers
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

Johann

Huil toch niet zo...  :eusa_boohoo:

Rijns_t5r

wat een onzin zeg,zeg je dat ook als je daar op een sleuteldag bent  ???
hooftman is toch heel klant vriendelijke dealer,tenminste dat is mijn ervaring  :eusa_clap:
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

The Saint

Tsja ze zijn volgens mij altijd goed geweest voor 'liefhebbers' (Volvo clubs etc.). Meer dan commercieel goed voor ze is mss. Dan moet zoiets ook kunnen lijkt mij. Al zijn er natuurlijk wel grenzen.

Zijn alleen maar mijn 2 centjes hoor..  ;)
No shirt no shoes, no pinball

Emiel

-D©©©L-

Mijn idee. Het heeft niet de schoonheidprijs, maar ach... over hoeveel megabytes aan e-mail gaat het nou helemaal ? 

Ludo

Citaat van: Rijns_t5r op 28-12-2008 11:14:30
hooftman is toch heel klant vriendelijke dealer,tenminste dat is mijn ervaring  :eusa_clap:

je vergeet de zéér hulpvaardige monteurs die hun eigen tijd opofferen nog!.  ;)

waarom moeilijk doen over een email, je kan altijd een afzender toch gewoon blokkeren, het is zó simpel...  :eusa_doh:

MJH

Nou, ik geloof dat de mening wel duidelijk is.
Overigens vind ik mezelf niet erg huilerig.
Ik vraag gewoon naar meningen. En ik ben ook niet de enige die zich hierover verbaasd heeft, getuige verbaasd/geërgerd topics.
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

Ben

Ik vind dit soort mailtjes helemaal niet vervelend.
Er zijn ergere dingen en die haalt SPAMFIGHTER er wel uit.

Elk nadeel heb ze voordeel\:; Hooftman heeft nu een eigen topic  :P

En voor alle duidelijkheid
ik heb het mailadressenbestand niet beschikbaar gesteld/verkocht  :eusa_naughty:
Hoewel het wel een idee zou zijn..... in ruil voor een mooie XC60  :eusa_think:

Herminator

Als er 1 het doet is het niet zo erg. Maar als anderen volgen heb je straks 10 dealers in je mailbox...

Johann

Citaat van: Ben op 28-12-2008 11:21:45
ik heb het mailadressenbestand niet beschikbaar gesteld/verkocht  :eusa_naughty:

Doen!!  ;D

Boeijke

Ken de inhoud van de mail niet. Dat scheelt natuurlijk ook. En als het eenmalig is of je hebt 30 mailtjes per dag scheelt natuurlijk ook nog.

Hooftman is idd een fijne dealer die voor de club altijd klaar staat. Dus bij een eenmalig mailtje zeg ik ook:

Niet zeuren!   :eusa_naughty:

Willem

Edit:
(weet ondertussen wel wat erin staat. Heb em ook ontvangen via m'n hotmail. Als het hier bij blijft vindt ik het geen probleem. En anders gewoon markeren als ongewenst)

confruo

Ik vind het wel heel bijzonder, ik heb het inderdaad ook gehad, maar dat is ook precies de reden, waarom ik zo'n afvoerputje emailadres gebruik.  Lijkt het er toch op dat iets (bot) of iemand langs de emailadressen van het forum heeft gescanned, en deze adressen heeft gebruikt voor SPAM doeleinden (want ik zat er echt niet op te wachtten) Vind ik het dus een slechte zaak van deze club, ik zal er niet snel meer heengaan in ieder geval, dus wat dat betreft hebben ze de aandacht wel getrokken, maar in de verkeerde zin, helaas voor hun, en misschien voor mij. maar het blijft SPAM, en daar mag je denk ik best over zeuren, nou ja, de rest hoort in geergert thuis . . .

Laserblue

Citaat van: confruo op 28-12-2008 11:41:05
Ik vind het wel heel bijzonder, ik heb het inderdaad ook gehad, maar dat is ook precies de reden, waarom ik zo'n afvoerputje emailadres gebruik.  Lijkt het er toch op dat iets (bot) of iemand langs de emailadressen van het forum heeft gescanned, en deze adressen heeft gebruikt voor SPAM doeleinden (want ik zat er echt niet op te wachtten) Vind ik het dus een slechte zaak van deze club, ik zal er niet snel meer heengaan in ieder geval, dus wat dat betreft hebben ze de aandacht wel getrokken, maar in de verkeerde zin, helaas voor hun, en misschien voor mij. maar het blijft SPAM, en daar mag je denk ik best over zeuren, nou ja, de rest hoort in geergert thuis . . .

Ik krijg liever een mailtje van een Volvo dealer dan folders van de Fiat die een nieuw gebakje aanprijzen  ;)

mensen mensen wat een drukte om niks  :eusa_doh:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Ronbroek

Citaat van: Ben op 28-12-2008 11:21:45
Ik vind dit soort mailtjes helemaal niet vervelend.
Er zijn ergere dingen en die haalt SPAMFIGHTER er wel uit.

Elk nadeel heb ze voordeel\:; Hooftman heeft nu een eigen topic  :P

En voor alle duidelijkheid

Een witte  :eusa_drool:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter