Hooftman mail

Gestart door MJH, 28-12-2008 11:08:54

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

Ik ga er niets aan doen.. Vind het wel best, als het vaak voor zou komen dan zou ie op de blocklijst gaan. Verbaasd was ik er wel over omdat ik het mailtje niet verwacht had op dat adres.

@Laserblue: helemaal gelijk!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

mehn

Beneden in de mail zit een "afmelden" link. Klik je daar toch lekker op.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Laserblue

en zoals Johann (en Maikel) ergens (in welk topic weet ik al niet meer, volgens mij gaan inmiddels alle topics hier over  ::) ) al aangaf, je kunt je gewoon uitschrijven onderin het mailtje  :azn:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

confruo

Citaat van: mehn op 28-12-2008 11:48:11
Beneden in de mail zit een "afmelden" link. Klik je daar toch lekker op.

Hahahaha, ja dies helemaal triest :D

Marc O.

Ach, ik was de eerste met een bericht in het "verbaasd" topic, maar zó heel erg is het nou ook weer niet. Al zou ik nog steeds graag weten hoe ze aan mijn adres komen. Kortom, een "gezamelijke aktie" is wat mij betreft nogal overdreven.
...The Nile isn't just a river in Africa...

reneetje

Tof dit , ga ik ook doen !  ;D

Advertentie zetten kost zo een paar honderd en morgen wordt de vis erin verpakt, dit kost niks en kijk eens wat een bereik............ :o ;D
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

koenne

Dat ze een keer een mailtje sturen daar kan ik wel mee leven, maar dat ze gelijk een nieuwsbrief enzo gekoppeld hebben waar je je voor af moet melden vind ik erg overdreven. Als ze het nu eens andersom hadden gedaan: "wilt u vaker mails van hooftman ontvangen, meld u dan hier aan" Maarja, dat zal wel aan mij liggen.

Ik heb me afgemeld, en als ze evengoed mailen zet ik hem bij de ongewenste berichten. Zoalng het bij een paar bedrijven blijft maak ik me er niet druk over.

haRtV70R

Citaat van: Marc O. op 28-12-2008 11:50:33
... maar zó heel erg is het nou ook weer niet. Al zou ik nog steeds graag weten hoe ze aan mijn adres komen.

Dat is bij mij ook het enige wat ik wel zou willen weten. Puur uit nieuwsgierigheid. ;D
Die mail heb ik verder totaal geen last van. Maar ik krijg de indruk dat de mail adressen toch hier vandaan komen... :eusa_think:
[move][/move]

confruo

Gewoon lid worden, en adressen beginnen op te schrijven ?

Ronbroek

Ze zijn clubsponsor, geven clubpaskorting en we zijn er welkom op sleuteldagen, en dan gaan er mensen zeuren over een mailtje  :eusa_eh:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

MJH

Van mij mag een clubsponsor best gebruik maken van de ledenlijst voor promotionele acties.
Een sponsor mag best iets terugkrijgen voor zijn ondersteuning.
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

johan283

mmmh ik heb niks ontvangen  ???

darius

Ik krijg liever mail van hooftman, dan van een of andere magieer die met vieze pilletjes mn viriliteit wil gaan stimuleren hoor. Vindt het mailtje niet erg en ga er niets aan doen.
No show, only go.

Laserblue

Citaat van: MJH op 28-12-2008 12:21:46
Van mij mag een clubsponsor best gebruik maken van de ledenlijst voor promotionele acties.
Een sponsor mag best iets terugkrijgen voor zijn ondersteuning.

???

Citaat van: MJH op 28-12-2008 11:08:54
Er is een email gestuurd aan een aantal leden van het forum door een Volvo autobedrijf.
Volgens mij is dit spam, want ongevraagd.
Wat vinden jullie dat we eraan moeten doen?
Moeten we er iets aan doen?
Ergens begrijp ik wel dat een autodealer in deze tijden z'n toevlucht tot onconventionele middelen neemt, maar het mag niet.

Added Leesvoer voor de liefhebbers
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

bupozaanstad

Citaat van: Ronbroek op 28-12-2008 12:16:42
Ze zijn clubsponsor, geven clubpaskorting en we zijn er welkom op sleuteldagen, en dan gaan er mensen zeuren over een mailtje  :eusa_eh:

Dat ze clubsponsor zijn is natuurlijk grandioos maar wat ik mij afvraag: Hoe komen ze aan mijn mail adres? Ik ben nog geen clublid dus moet het van het forum zijn ,,geript,, en dat is natuurlijk niet zoals het hoort. Op het moment dat een bedrijf door middel van mail grabbing een bestand van Volvo rijders opbouwd en daarmee een promo mail verstuurd is het volgens de wet SPAM.