De asfalttijger lijkt weer op z'n wielen terecht te komen :))

Gestart door jan piet, 02-01-2009 22:49:42

Vorige topic - Volgende topic

jan piet

Zoals bekend is de TDI economisch overleden en verkocht. ( vreemd dat ik niks meer hoor, hij is toch aan een forumlid verkocht en zou al weer een paar weken moeten `rijden?)
Na 19500 km afzien in een A4 TDI, nu sinds dinsdag voor een week in een ..polo...tdi... veert in iedergeval beter.
Vandaag even serieus gereden met, en gekeken naar dit exemplaar. Gaan es kijken of't wat wordt..

Heeft wel redelijk wat gelopen, maar heeft een goede historie vanaf dag 1. Krijg er al weer véél zin in! :eusa_dance:

Gr, JP

hathü

Ziet er goed uit, is het een TDI of G3. Succes met de onderhandeling. Groeten H

Erik_M.

Fraaie auto jan piet ! Ze kunnen heel wat hebben, maar 346.000 km is niet echt weinig. 

Succes met je beslissing.

gRoet
eRik

elianmars

Lelijke voorbumper onder die rooie  :-X

Ruilen met die van mij?  :eusa_drool:

elmarconi

--
Autogas Inside . . .

Vertigo

Citaat van: elmarconi op 03-01-2009 00:03:37
Citaat van: elianmars op 02-01-2009 23:57:56

Ach, hij loopt tenminste ...  ;)

;D

1 - 0

Jan-Piet, hij ziet er mooi uit! met een beetje mazzel wordt dat 'm!

Freakybaby

Ziet er goed uit JP! wanneer zie ik je weer op de ring eindhoven ;D
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

elianmars

Citaat van: Vertigo op 03-01-2009 00:26:19
Citaat van: elmarconi op 03-01-2009 00:03:37
Citaat van: elianmars op 02-01-2009 23:57:56

Ach, hij loopt tenminste ...  ;)

;D

1 - 0

:eusa_think:

Ik wil mijn lelijke bumper ruilen met de fraaie bumper van de rode die JP laat zien. Wat heeft dat met lopen te maken?

Vulk

daytonawim

Ik geloof dat JP meer een rijder is, maar mischien heeft ie wel goede voornemens voor 2009 :-)

Ach en anders af en toe profesioneel laten poetsen

Veel plezier met die mooi rooie bolide :-)

jan piet

T'is een 20V met onderbouw G3, en inderdaad érg mooi voorbumpertje  8)
Poetsen zou mee moeten vallen omdat er een blanke laklaag overheen zit, op wat steenslag na helemaal strak. Ben nog niet kapot van't ontbreken van ECC, leer ( en vooral leren stuur!) en stoelverwarming. Ook de velgen niet helemaal mijn ding ( had dit ook onder de TDI) maar wellicht tzt es ruilen, net als't stuur. Dinsdag of woensdag kogel door de kerk, eerst nog ff doorknokken over de hoogte van de kmvergoeding ( toch wel belangrijk bij ton per jaar :angel:)
Maar de auto maakt een zeer goede indruk, al vind ik 'm niet goedkoop. Gaat wel gelijk nog een verse distributie met rollen en waterpomp op zodat ik weer een tijdje voorwaarts kan.

Gr, JP

)()()sT

jan piet

Ja en nee. Directeur al maanden niet gesproken doordat zijn vrouw ernstig ziek is. Overleg wordt continu doorgeschoven... Qua mijn reorganisatie werkzaamheden is dat niet spannend, hier is het lastig.
Ga geen auto kopen zonder duidelijke ( nieuwe) kmvergoeding afspraak, want ga niet knoeien voor € 0,19 met mijn km's.

Omdat ik geen bijtelling wil over die VAG rommel, komt er binnen 2 weken een noodoplossing in de vorm van een 854 of liever 855, bij voorkeur op gas.
Rijdt dan zakelijk nog wel door in de Polo TDI van een jaar, rijdt in ieder geval beter als die A4 TDI van 2 jaar oud  :-X

Daarnaast sta ik op het punt wellicht voor mij zelf iets op poten te zetten, dus vele keuzes de komende weken  :eusa_think:

Wordt dus vervolgd!
Gr, JP

Freakybaby

Kijk eens naar die van BartusKN dan... Die moet er snel vanaf en loopt op lpg.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn