Vaarwel mooie roffel

Gestart door combinedforces, 02-01-2009 23:41:13

Vorige topic - Volgende topic

Boeijke

Wow...wat een verhaal man  :o

Beterschap en succes in de zoektocht naar een "niewe" roffel.

Willem

Freakybaby

Jezus wat heftig!  :o

Ben heel blij dat je het na kan vertellen en op tijd (onder water dan wel) wakker bent geworden.. Sterkte met herstel en bekomen van de schrik.

Ik hoop dat je snel een mooie nieuwe kan vinden.

Freek
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Hans Duiven

Citaat van: combinedforces op 03-01-2009 00:14:39
Heb die van Marc gezien, prized posession denk ik dan... Eerst maar eens beter worden, heb er voor zondag een staan en hoop dat ik kan gaan kijken. Maar gezien mijn tissueverbruik en kloppend voorhoofd vrees ik het ergste...

Prized posession??? Welnee! Je hebt kort geleden een ongeval overleefd en dan moet de rationaliteit toch zijn: "Geniet vandaag, want misschien ben ik morgen dood?"

Koop dat schitterende ding van Marc man! Ik heb er thuis al een stevige Star War's trilogie aan full metal jacket intergalactic aggression aan verspild, maar helaas  ;D  Aaaargg!

May The Dark Force Be With You!!
Hans

850blues

Het was idd een mooie Roffel, maar gelukkig dat jij er nog wel bent!!!
Wat een ervaring zeg.

Voor nu beterschap en daarna veel succes met de zoektocht naar een waardige opvolger!

Enne, foto's van de 'duikboot' zien t.z.t. wel ;)

Gr.
Roy
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

Lampje

Jeetje!

Goed dat het zo positief afgelopen is en zonde van de roffel!

Het lijkt me een nachtmerrie wakker te worden van het koude water en dan te merken dat de gordels geblokkeerd zijn door de klap.

Daarom heb ik gewoon zo'n oranje hamertje in het plafond genageld, aangezien onder water het zo lastig zoeken is.

Sterkte met het verwerken van de griep en succes met het zoeken van een nieuwe!

daytonawim

Wow, dat is idd een behoorlijk nare ervaring, gelukkig heb je het er goed vanaf gebracht.

Heb zelf veel ervaring met waterongevallen, en de impact bij een melding is aanzienlijk.

Hopenlijk vindt je snel weer een mooie bolide.

Overigens, les1 bij je rijbewijs in Duitsland, nooit uitwijken voor dieren, tenzij een aanrijding
echt gevaarlijk is ( koeien, edelhert ,ed.) vaak krijg je dan ook je schade niet vergoed ( gevolg schade)
Maar dat is de koe in de kont kijken:-(

M a r c

Wow....  gelukkig heb je het er goed vanaf gebracht en ben je uit de auto kunnen geraken.  Je zou de eerste niet zijn die verdrinkt in een sloot omdat de deuren ingeklemd liggen. Succes met het lichamelijke en psychische herstel en het zoeken naar een vervanging. Tip: neem daarvoor de tijd er is voldoende aanbod.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

JaapT-5

Tjonge...
Volvo For Life, tòch! Gefeliciteerd met dit resultaat; sterkte met de papierwinkel en véél plezier met het vinden van de opvolger.
Volvo XC70 2.5 T GT 416 02/2006 (vinterbil 1)
Volvo C70 2.0T MT Convertible 445 04/2001 (sommarbil)

V70geRwin

Wat heerlijk dat je het overleefd hebt, uiteindelijk hebben we daar toch ook een roffel voor gekocht.

Ben een echte dierenliefhebber maar als je had geweten dat dit de gevolgen waren..
Blijft lastig om de impulsieve reactie dan te controleren...

Hoe dan ook voor nu beterschap en veel plezier met de zoektocht naar een waardige vervanger!

thuur

Jemig, dat wens je niemand toe :-\

Fijn dat je dit gewoon kunt typen en vol goede moed op zoek gaat naar een vervanger!

Uiteindelijk is het maar blik en heeft het precies gedaan waar het voor ontworpen is!

Gr :D

pooh

Jeetje wat zul je geschrokken zijn!

Gelukkig kun je het allemaal na vertellen en een andere roffel die komt wel weer.

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

LPGLE

pffff.  voor velen een nachtmerrie, voor jou een ervaring,  gelukkig met goede afloop.....

Sterkte !!

jan piet

Zo, da's goed afgelopen! Kan de Volvo nó zo stevig zijn, op z'n kop in't water doodeng!!
Succes met bijkomen van de schrik van deze ervaring.

Gr, JP

Marc O.

Jemig man, jij hebt mazzel gehad. Zoiets is zo'n beetje mijn ergste nachtmerrie. Morgen meteen maar eens de lifehammers monteren die ik al een jaar in de garage heb liggen.

Beterschap en succes met de zoektocht naar een nieuwe 850.
...The Nile isn't just a river in Africa...

combinedforces

Het idiote was dat ik daags tevoren door de Halfords liep en die hamertjes in de aanbieding waren. Mijn gedachte was echter, die vind ik nooit als ik ze nodig had. Weet overigens zeker dat ik hem nooit gevonden had in die situatie.

Bedankt voor alle harten onder de riem, doet een mens goed.