dakspoiler estate??

Gestart door BartRas, 06-10-2003 14:41:01

Vorige topic - Volgende topic

BartRas

Nu het weer regent heb ik behoorlijk veel stuifwater op de achterruit, (v70) met de achterwisser is het wel zo weg natuurlijk. Maar als ik zo'n achter dakspoiler monteer, is dit buiten een fraai gezicht (eigen mening) ook nog gunstig qua luchtstroom en stuifwater op de achterruit? :-\
there is no substitute for PK's

Entuscan

een platte achterkant wordt nu eenmaal rap vuil. Spoiler of niet

Maar een 70 MOET dat gewoon hebben voor de looks :) raar dat jouwe dat niet standaard heeft? Dacht dat die altijd op R AWD's zat.
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

855-Champagne

Heb er afgelopen  maandag een gemonteerd staat super maar de ruit is er niet schooner door geworden.

micdee

ik ben blij dat ik naast mijn dakspoiler ook een ruitenwissertje op de achterklep heb zitten..
Kan ik de ruit mooi schoonhouden met dit weer (als vandaag)   ;D

Oftewel: ruit blijft er niet droog van..

Jan_D.

Als er nog geen spoiler opzit, moet dat voor het uiterlijk beslist. Of het ook maar iets scheelt, weet ik niet.
Ik betwijfel dat; de ruit wordt met spoiler snel vies, maar daarvoor heb je toch je wis-was erop nietwaar?

AEO

Helemaal mee eens dat het voor de 'looks' fantastisch is. Wat kosten die dingen eigenlijk...? (Kan ik overwegen er ook eentje te nemen... de montage zal niet al te moeilijk zijn.
Alle paddestoelen zijn eetbaar. Weliswaar zijn er paddestoelen die je maar
een keer kunt eten