steve2507 stelt zich voor [foto's!]

Gestart door steve2507, 09-12-2008 20:57:08

Vorige topic - Volgende topic

sean850

vette bak geweldig zo'n witte veel plezier er nog mee

FGG

Citaat van: FGG op 11-12-2008 09:07:51
Een witte C70, daar ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar. :eusa_drool:

Tja, daar kan ik dus alleen maar bij wegdromen. Op dergelijke momenten twijfel ik of ik de Saffron C70 op mijn velanglijst zal vervangen door een witte C70. :eusa_think:
Ik vrees alleen dat ik dat thuis niet voor elkaar krijg. :eusa_shifty:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

)()()sT

Laat dan de saffron maar staan. Desalniettemin is de witte wel een aparte (mooie) verschijning)  :eusa_clap:

knoopie

gang is alles 310 pk tandjes...... :police: :police:

vervelend die storingen, kleur is appart of is het parrelmoer? nederlandse auto?
in ieder geval hartelijk welkom en hoop voor je dat de problemen snel over zijn zonder verdere gevolgen!

groeten richard  ;)

ceesklumper

Citaat van: steve2507 op 09-12-2008 20:57:08
Problemen tot nu toe
Overigens heb ik al aardig wat problemen gehad met de auto. Zie hieronder:

... de bijrijderstoel wil niet meer naar voren komen. Alle electronica werkt nog, maar zodra je de hendel omhoog haalt en de stoel naar voren probeert te duwen lijkt het wel alsof die ergens vastzit. (in Frankrijk gebeurd, is dus reeds een tijdje zo)

Dit probleem heb ik dus ook al geruime tijd. De passagierstoel wil niet meer naar voren, in mijn C70. Al een paar keer aan de dealer gevraagd om ernaar te kijken, maar ze hebben daar telkens geen tijd voor, het schijnt nogal wat werk te zijn. Misschien hebben alleen de C70's dit probleem. Al eens eerder aan de orde geweest hier? Via de zoekfunctie niet kunnen vinden.
Cees Klumper
Amsterdam

viking_in_shorts

Citaat van: ceesklumper op 14-01-2009 23:06:09
Citaat van: steve2507 op 09-12-2008 20:57:08
Problemen tot nu toe
Overigens heb ik al aardig wat problemen gehad met de auto. Zie hieronder:

... de bijrijderstoel wil niet meer naar voren komen. Alle electronica werkt nog, maar zodra je de hendel omhoog haalt en de stoel naar voren probeert te duwen lijkt het wel alsof die ergens vastzit. (in Frankrijk gebeurd, is dus reeds een tijdje zo)

Dit probleem heb ik dus ook al geruime tijd. De passagierstoel wil niet meer naar voren, in mijn C70. Al een paar keer aan de dealer gevraagd om ernaar te kijken, maar ze hebben daar telkens geen tijd voor, het schijnt nogal wat werk te zijn. Misschien hebben alleen de C70's dit probleem. Al eens eerder aan de orde geweest hier? Via de zoekfunctie niet kunnen vinden.

Hmm .. beter zoeken dan maar :eusa_whistle:

ceesklumper

Sorry maar ik heb al behoorlijk wat tijd besteed aan het proberen dit te vinden hier. Heeft iemand anders een nuttige tip?
Cees Klumper
Amsterdam

viking_in_shorts

Zeg niet dat dit "jouw" probleem is, maar begin hier eens te lezen:  http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,20357.0.html

ceesklumper

Dank! Het is inderdaad niet mijn probleem (bij hem deed de hendel om de rugleuning naar voren te klappen het nog wel maar de elektriek het verder niet, bij mij is het omgekeerd) maar ik ben nu op een spoor gezet - waarschijnlijk een kabeltje dat aan de hendel hoort te zitten maar is losgeschoten/geknapt.

Er is zo ontzettend veel te vinden op deze site dat zoeken op 'stoelmechanisme'  e.d. hele lange lijsten aan, meest niet relevante, posts oplevert.

Nogmaals bedankt, zodra ik tijd heb ga ik die stoel te lijf en rapporteer hier terug.
Cees Klumper
Amsterdam

viking_in_shorts

Citaat van: ceesklumper op 19-01-2009 21:46:52
Dank! Het is inderdaad niet mijn probleem (bij hem deed de hendel om de rugleuning naar voren te klappen het nog wel maar de elektriek het verder niet, bij mij is het omgekeerd) maar ik ben nu op een spoor gezet - waarschijnlijk een kabeltje dat aan de hendel hoort te zitten maar is losgeschoten/geknapt.

Er is zo ontzettend veel te vinden op deze site dat zoeken op 'stoelmechanisme'  e.d. hele lange lijsten aan, meest niet relevante, posts oplevert.

Nogmaals bedankt, zodra ik tijd heb ga ik die stoel te lijf en rapporteer hier terug.

De truuk is vaak "achteraan" beginnen met lezen. Verder scheelt het ook een hoop als je zoekt op "onderwerp" maar dan moet je wel redelijk geluk hebben de juiste te kiezen. Als laatste kan je ook ipv "alles selecteren" kiezen voor bepaalde sub-boards.