advies remschijven aanschaffen via ebay

Gestart door thijsvanderplas, 08-01-2009 20:59:10

Vorige topic - Volgende topic

thijsvanderplas

Kan iemand  advies geven welke schijven ik met kopen voor mijn Italiaanse 2.0 T-5R.

Wil graag rondom vernieuwen en via eBay bestellen.

Voorkeur origineel.

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

thijsvanderplas

Bedankt, kan ik ze meteen bestellen

Groet Thijs

thijsvanderplas

Heb ze besteld en ervoor gekozen om te betalen bij levering.

Het is me verder niet helemaal duidelijk hoe het verder gaat, wordt het bezorgd?
Of moet je het ergens ophalen.

ren97v70

Als je via ebay besteld hebt dan heb je toch ook adresgegevens e.d. moeten ingeven om een account te kunnen aanmaken?

V70geRwin

De achterkant set doet ie ook wel weg voor 119 hoor, gewoon ff vragen, op mijn bod van 119 kreeg ik ook een herkansingsaanbod zodat ook al had iemand hoger geboden ik de set alsnog kon kopen.
Hoef je nog maar 4 euro verzend te betalen ipv 24 ;-)

Heb al eerder van hem gekocht, is een volvo dealer in DLD en het is allemaal mooi origineel spul.

thijsvanderplas

Ja maar wist niet zeker of ze het op adres zouden bezorgen. bedankt!

De verzendkosten zijn die dan per set of bestelling?

ren97v70

Dat staat in de advertentie. Meestal betaal je voor het eerste artikel de volle mep en voor volgende artikelen een gedeelte of niets extra's.
Dus in principe per artikel.

thijsvanderplas

Heb 8 januari de schijven naar mijn idee besteld, maar tot op heden nog niets ontvangen.

Hoe weet ik dat de bestelling onderweg is ?

Heb ook geen orderbevestiging gekregen.

Iemand ervaring ?

alvast bedankt voor je reactie

Ton

Citaat van: thijsvanderplas op 09-01-2009 20:42:09

Het is me verder niet helemaal duidelijk hoe het verder gaat, wordt het bezorgd?

Rembours verzending is volgens mij alleen voor Duitsland. Ik zou zeggen kijk even alle mailtjes over de aankoop na, en dan vermoed ik dat je ergens een een factuur hebt ontvangen.
Voor verzending naar Nederland geld, betalen voor verzending. Betalen kan via Paypal (moet je een account hebben) of een bank overschrijving.
Ik heb zelf ook wel eens iets van deze verkoper gekocht, geen probleem gehad.

V70geRwin

Citaat van: Ton op 14-01-2009 22:35:57
Citaat van: thijsvanderplas op 09-01-2009 20:42:09

Rembours verzending is volgens mij alleen voor Duitsland. Ik zou zeggen kijk even alle mailtjes over de aankoop na, en dan vermoed ik dat je ergens een een factuur hebt ontvangen.
Voor verzending naar Nederland geld, betalen voor verzending. Betalen kan via Paypal (moet je een account hebben) of een bank overschrijving.
Ik heb zelf ook wel eens iets van deze verkoper gekocht, geen probleem gehad.

Hij doet niet aan paypal.
Bankoverschrijving wel.
Rembours is ook alleen DLD.

Hij reagereert niet altijd even snel op de mail maar is wel betrouwbaar en vriendelijk.

Stuur hem even een mailtje.
(vraag dan gelijk of je het setje niet voor 119 mag kopen  :P  )

jwstoop

Even een tip, de engelse pond staat ontzettend laag, dus ebay.co.uk is ook een goede plek om nu te kijken! ;-)

Remblokken achter origineel incl verzenden voor minder dan 35 euro

pac

Citaat van: jwstoop op 06-02-2009 20:21:48
Even een tip, de engelse pond staat ontzettend laag, dus ebay.co.uk is ook een goede plek om nu te kijken! ;-)

Volgens mij betaal je de hoofdprijs al je de boel wil laten verzenden dus dan is meteen je voordeel weg. Ik ben wel benieuwd hoe de prijs in Duitsland zich verhoudt tegen de gewonen Volvo dealer in Nederland. Ik krijg met mijn 850 clubkaart toch nog altijd een korting. En ik heb geen verzendkosten. Heeft iemand hier ervaring mee?

Domaso

Citaat van: pac op 23-02-2009 10:40:06

Volgens mij betaal je de hoofdprijs al je de boel wil laten verzenden dus dan is meteen je voordeel weg. Ik ben wel benieuwd hoe de prijs in Duitsland zich verhoudt tegen de gewonen Volvo dealer in Nederland. Ik krijg met mijn 850 clubkaart toch nog altijd een korting. En ik heb geen verzendkosten. Heeft iemand hier ervaring mee?

Verzendkosten zijn GBP 8,99; valt dus wel mee.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

pac

Citaat van: Domaso op 23-02-2009 11:13:08
Citaat van: pac op 23-02-2009 10:40:06

Verzendkosten zijn GBP 8,99; valt dus wel mee.

ja alleen voor een paar blokken...als je de schijven wil opsturen ben je beduidend meer kwijt...