Het is zover...grote beurt.

Gestart door Barteld, 11-01-2009 11:00:28

Vorige topic - Volgende topic

Barteld

Binnen 2 maanden staat het te gebeuren......... de grote beurt komt er aan voor mijn '98 V70 2.5 20v aut met 334.645 op de teller.....
Dit word de eerste keer dat ik een auto naar de garage stuur voor een g.b en nou vroeg ik mij af : wat doet de Volvo dealer aan mijn v70 met deze kmstand ? pakt hij de automaat mee of moet ik hier om vragen ? wat is de prijs ? etc etc.....

Wie kan mij deze info verschaffen ? bij voorbaat dank !

Grtn Bart(eld)

stap

hoi Bart!

bij 33400 is het niet echt een grote beurt, indien jouw auto volgens het boekje onderhouden is. Bij 360000 komt de distributieriem met waterpomp en rollers, dat is wat extra.

Over de prijs is vooraf niet zo heel veel te melden, je kunt dit zelf echter heel aardig inschatten nav het onderhoud wat jouw auto gehad heeft. Als het gewoon goed onderhouden is hoef je geen gekke dingen te verwachten en zal een beurt tussen de 300 en 500 euro kosten. Heb je daarentegen nieuwe banden, rubbertje hier, stangetje daar dan zit je zomaar aan de 1500 euro.

Oftewel, er is niet zo gek veel over te zeggen voordat je de onderhoudshistorie van jouw auto even checkt.

succes ermee :)

thuur