OBD II reset Tool voor '97 V70

Gestart door wolff, 13-01-2009 12:50:02

Vorige topic - Volgende topic

wolff

Ik kwam op MP een aanbieder tegen van een universele reset tool.  Smeetssolutions vraagt voor dit tooltje  € 129,-- in de BTW.
Navraag per mail leert dat dit tool ook geschikt is voor mijn '97 V70, en mocht dit niet zo zijn bestaat de mogelijkheid om binnen 7 dagen terug te sturen. (trouwens vlotte reactie op mijn mail)
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit tooltje? M'n servicelampje gaat pas over ca. 10.000 km weer aan als het goed is, en dat lukt me niet binnen 7 dagen.
Wolff

1997 V70 2.5 20v aut; leder; privacyglass; Cascade;ProTech Lakbescherming

Marc O.

Kun je dat resetten niet gewoon doen m.b.v. het dagtellerresetknopje (5x woordwaarde)? Procedure moet hier op het forum wel ergens terug te vinden zijn.
...The Nile isn't just a river in Africa...

wolff

Helaas; die vlieger gaat bij mij niet op. Is pas bij de latere modellen mogelijk. Ik heb één van de weinige 70's waarbij dat niet kan.
Moet dus na elk beurtje bij de dealer laten resetten. Die dat overigens kostenloos doet, maar ik heb het liever in eigen hand...
Wolff

S. Brouwer

Ik heb zelf een kabeltje gekocht á €20 en de software van internet op een oude laptop gezet. Hiermee kan ik alles zelf regelen.

Je moet ff zoeken naar bestaande topics, daarin is net alles omschreven over hoe en wat.

elmarconi

Citaat van: S. Brouwer op 13-01-2009 18:44:02
Ik heb zelf een kabeltje gekocht á €20 en de software van internet op een oude laptop gezet. Hiermee kan ik alles zelf regelen.

Je moet ff zoeken naar bestaande topics, daarin is net alles omschreven over hoe en wat.

Makkelijker kunnen we het niet maken...
--
Autogas Inside . . .

wolff

Ik ben een digibeet; dus een CD met software...
Het idee van een kastje met knoppen waarmee ik kan resetten staat me wel aan. Maar mijn vraag is nog steeds of er forumleden zijn met ervaring met dit (soort) resetters..... Wie??
Wolff

mehn

Goedkoop laptopje, juiste kabel en juiste software. Geen resetter nodig ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

bupozaanstad

en werkt die software ook op een 855 T5-D van 96 ?? Zo ja waar is de soft ware te vinden??

Gunnar

vol-fcr, de laatste versie werkt met de hex can vagcom kabels op usb.
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

mehn

Citaat van: bupozaanstad op 17-01-2009 22:12:18
en werkt die software ook op een 855 T5-D van 96 ??

Nee, wel op de TDI

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

bupozaanstad

Citaat van: mehn op 17-01-2009 22:20:02
Citaat van: bupozaanstad op 17-01-2009 22:12:18
en werkt die software ook op een 855 T5-D van 96 ??

Nee, wel op de TDI

:eusa_naughty: TDI klinkt te volks ..... Mehn, T5-D klinkt veel mooier ;D