Haynes manual

Gestart door Jorrit850GLE, 15-01-2009 12:12:27

Vorige topic - Volgende topic

Jorrit850GLE

Goedemorgen,

een wat triviale vraag maar ik wil graag een Haynes manual bestellen als kersverse eigenaar van een 850 uit ยด92 met klusambities. Nu zie ik dat de Haynes manual die wordt aangeboden de jaren 1993 - 1997 bestrijkt.

Ik kan me niet voorstellen dat er tussen 1992 en 1993 iets is veranderd aan de auto maar wil graag even hier checken voor de zekerheid. Weet iemand dit toevallig?

Alvast bedankt weer,
Jorrit

mehn

Die kun je gewoon gebruiken. Misschien dat niet alles hetzelfde is, maar dat geldt ook voor de MY1993 modellen die wel "in het boek staan" ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Jorrit850GLE

ondertussen ook een Volvo Service and Repair manual voor 1992 - 1996 tegen gekomen. Kan allemaal inderdaad niet heel veel uitmaken. Mooi, ik ga bestellen en begrijpend lezen :-)

bedankt!

denkweb

Alleen de TDI motoren (1996+) worden slecht beschreven mbt Haynes; voor de meeste repairs is Haynes zelfs dan nog nuttig!

combinedforces

Meteen kopen dat boek, brengt meteen z'n geld op. Al is het maar voor de schemaatjes...

Jorrit850GLE

Is onderweg met de postduif, ben benieuwd!

Worden er vanuit dit forum trouwens ook wel eens sleuteldagen o.i.d. georganiseerd?

thuur

Citaat van: Jorrit850GLE op 16-01-2009 15:15:05
Worden er vanuit dit forum trouwens ook wel eens sleuteldagen o.i.d. georganiseerd?

Op kleine en beperkte schaal: ja. Maar niet bij dealers of zo.

Gr ;)