Ultimate taxi

Gestart door PieT111, 29-12-2002 18:22:27

Vorige topic - Volgende topic

PieT111

Was op zoek naar een plaatje van mijn kleur auto en kwam dit tegen //www.ultimatetaxi.com/volvocab.htm

Alleen voor spoedklusjes :)
Busje komt zo!

Harm_T5

hijs fijn... is dta misshcien iets voor de treintaxi  ;D ;D
Keep on roffeling :D

Joris_Scholte

En waar rijdt de gemiddelde Nederlandse taxichauffeur mee? Een Benz... :(

Paul_H

CiteerEn waar rijdt de gemiddelde Nederlandse taxichauffeur mee? Een Benz... :(

Houden zo, het is nu het mooie dat je niet in een Mercedes E gezien wilt worden omdat het een Taxi is.
Laat die Taxichauffeurs alsjeblieft bij Benz blijven.

Heel grappig, vriendinnetje van me moest oppassen bij een man die een E heeft. En zijn kinderen gingen in die auto zitten met haar erbij. Moesten naar Schiphol, zegt dat kleine kind van 6, PAP START DE Teller maar!!  ;D ;D ;D

En mijn Oom heeft een nieuwe E, leuke opmerkingen zijn dan, goh was zeker wel leuk voor die dealer, eindelijk een geleplaat zien wegrijden in plaats van al die blauwe ;-)

Joris_Scholte

CiteerHouden zo, het is nu het mooie dat je niet in een Mercedes E gezien wilt worden omdat het een Taxi is.

Heel grappig, vriendinnetje van me moest oppassen bij een man die een E heeft. En zijn kinderen gingen in die auto zitten met haar erbij. Moesten naar Schiphol, zegt dat kleine kind van 6, PAP START DE Teller maar!!  ;D ;D ;D

En mijn Oom heeft een nieuwe E, leuke opmerkingen zijn dan, goh was zeker wel leuk voor die dealer, eindelijk een geleplaat zien wegrijden in plaats van al die blauwe ;-)

Daar heb je gelijk in.  ;D   ;D

denkweb

Heeft wel een verzekeringsmaatschappij (AXA) op zn nummerplaat staan, de rest is dan zeker zijn polisnummer...

Edwin

CiteerHouden zo, het is nu het mooie dat je niet in een Mercedes E gezien wilt worden omdat het een Taxi is.

Toch vind ik die nieuwe E een mooie en bovenal perfect afgewerkte en degelijke auto. Ik zou het niet erg vinden om in een V8 versie daarvan te moeten rijden, MAAR mocht dat zo zijn dan zou ik voo dat geld toch liever de nieuwe V70R met alle opties kopen. Keep on dreaming......

gr. Edwin.  8)