Waar ga jij heen op vakantie in 2011

Gestart door mevita, 17-01-2009 11:43:29

Vorige topic - Volgende topic

mevita

Wij hebben net geboekt voor 2 weekjes Turkije eind mei in hotel Palmiye Beach in Alanya  ;D,

gr mevita

darius

een lange vakantie naar zweden en we komen noooooit meer terug  :eusa_naughty:
No show, only go.

Laserblue

De voedselbank ben ik bang als het zo door gaat in de bouwsector  :eusa_shifty:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Kingfisher

Huwelijksreis in mei naar de Noordkaap per boot (Hurtigruten) langs de Noorse Fjorden, eindpunt Kirkenes - Russische grens. Dan van daar met de auto (gaat mee op de boot) in twee a drie weken via Finland, Noorwegen en (hoofdzakelijk!!) Zweden naar huis. Geen reserveringen gemaakt voor de terug reis, dus zoals gebruikelijk lekker nooit weten waar je de volgende avond slaapt.

Dus als er nog mensen tips hebben of "must see/do" ervaringen in noord en midden Zweden (alles boven stockholm tot Kiruna aan toe), dan hou ik me van harte aanbevolen!

Dan van de zomer nog wel even twee of drie weken bijbruinen (van die honeymoon word ik vast niet bruin) in Spanje.  :D

darius

Citaat van: Kingfisher op 17-01-2009 11:56:57
Huwelijksreis in mei naar de Noordkaap per boot (Hurtigruten) langs de Noorse Fjorden, eindpunt Kirkenes - Russische grens. Dan van daar met de auto (gaat mee op de boot) in twee a drie weken via Finland, Noorwegen en (hoofdzakelijk!!) Zweden naar huis. Geen reserveringen gemaakt voor de terug reis, dus zoals gebruikelijk lekker nooit weten waar je de volgende avond slaapt

Van de zomer nog even twee of drie weken bijbruinen (van die honeymoon word ik vast niet bruin) in Spanje.  :D

p.s. Als er nog mensen tips hebben of "must see/do" ervaringen in noord en midden Zweden (alles boven stockholm tot Kiruna aan toe), dan hou ik me van harte aanbevolen!

Kijk deze meneer heeft geen last van de crisis  :-*
No show, only go.

Kingfisher

LOL, nou dat valt wel mee/tegen hoor ;)
Honeymoon is half-cadeau van m'n ouders, de rest is huwelijks-budget.
In Spanje zitten we altijd in het huis van m'n ouders, dus dat is gratis :eusa_whistle:

Als ik het allemaal zelf moet bekostigen was het dit jaar toch echt twee weken costa balconia geworden  :eusa_hand:

darius

Echt wel een super leuke reis die je gaat maken kingfisher. Weer eens wat anders dan de "costa Balconia" overigens.
No show, only go.

ief

Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

)()()sT

Citaat van: Laserblue op 17-01-2009 11:53:20

Zeg dat  :eusa_wall:

elianmars

Citaat van: )()()sT op 17-01-2009 12:29:31

Nog geen last van. Hopelijk blijft dat zo....  :eusa_pray:

In ieder geval zijn er 3 weken Gardameer geboekt voor van de zomer.

Laserblue

Citaat van: elianmars op 17-01-2009 12:32:15
Citaat van: )()()sT op 17-01-2009 12:29:31

Nog geen last van. Hopelijk blijft dat zo....  :eusa_pray:

In ieder geval zijn er 3 weken Gardameer geboekt voor van de zomer.

ik heb gisteren voor het eerst sinds begin december een klant aan de telefoon gehad, en die had al gekocht  :-\
gelukkig doe ik niet alleen kopersbegeleiding meer, anders zou ik me dood vervelen   :eusa_wall:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Roffeltje10

Inderdaad, maar dan 2 weken Gardameer met 850 en sleurhut.
Zeker de eerste heeft deze vakantie weer meer dan verdiend.
Maar eerst met Pasen 5 dagen naar de Wilsemerberge vlak achter Ootmarsum. (kijken of alles nog werkt en nog compleet is)
Volvo 850 2.5i Sedan 10v G3 Sportsline
Saab 9000 2.3 Turbo
Volvo S40 1.8 G3
Volvo 850 Estate 2.3 T5

coyote1980

Vorig jaar voor het eerst sinds 2000 Zweden niet aangedaan wegens het klussen in ons nieuwe huis. Dit jaar gaan we als het goed is weer die kant op 8)
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

850newbie

In augustus een weekje naar de Dordogne en als het mogelijk is en we hebben nog zin blijven we misschien wel een weekje langer.

t5karel

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.