Waar ga jij heen op vakantie in 2011

Gestart door mevita, 17-01-2009 11:43:29

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Ze zoeken vast nog mensen bij DE? :eusa_pray: ;D

rifwachter

Citaat van: Taranis op 24-05-2009 19:17:06
Ze zoeken vast nog mensen bij DE? :eusa_pray: ;D

Die zoeken ze nog wel.... alleen werk ik in de regio Zutphen/Deventer.   Dus er moet verhuist worden !

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik nog onder de goede cao werk, 3 jaar geleden heeft DE een reorganisatie doorgevoerd en zijn er 350 fte's de laan uit gestuurd.   Ook wilde men bezuinigen op de personeelskosten en heeft DE een nieuwe cao in het leven geroepen waar vanaf dat moment iedereen die nieuw binnen komt onder gaat werken.  In die nieuwe cao heeft men geen 24 atv dagen meer, maar nog 4 dagen, ook ontvangen de nieuwe collega's in December geen 8.33% eindejaarsuitkering meer.   Dit komt de onderlinge sfeer niet altijd even te goede.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Taranis

Daar kan ik me iets bij voorstellen ja. Gelijke monniken, gelijke kappen...

Maar jouw CAO blijft toch ook niet eeuwig duren? Of wel?

rifwachter

Citaat van: Taranis op 24-05-2009 20:32:38
Daar kan ik me iets bij voorstellen ja. Gelijke monniken, gelijke kappen...

Maar jouw CAO blijft toch ook niet eeuwig duren? Of wel?

Wij hebben een garantie regeling gekregen,anders gingen de bonden niet acc. met de nieuwe cao.
DE wou dat de zittende mensen ook hun atv zouden inleveren, maar hebben op het laatst dit niet doorgezet, de stakings plannen om de koffie fabriek in Joure en Utrecht stil te leggen waren opgestart.
Er zijn nu twee cao's waar ook afzonderlijk over wordt onderhandeld.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

san

Morgen richting Zuid Frankrijk.....kijken of de roffel het volhoudt. :P iemand nog een goed adres om te overnachten id buurt van Macon?

antraciet

Macon zit toch dat grote tankstation met F1 hotel?

Marc O.

Citaat van: Marc O. op 06-03-2009 14:45:52
Ben al een tijdje op internet aan het kijken, maar weet nog niet wat het wordt:

Oostenrijk:
Tirol: Mooi, maar niet altijd zeker van zon.
Karinthie: Doorgaans mooier weer, maar minder mooie omgeving.

Zwitserland:
Wallis: Mooi en goedkoop in de bekende wintersport oorden, maar in de zomer compleet verlaten??
Vierwoudstedenmeer: Errug mooi, maar bijna geen appartementen te vinden.

Zweden:
Lijkt me erg mooi, maar waar moet ik zoeken? We houden van zee/meertjes, maar ook van bergen. En hoe is het weer in de tweede helft van augustus? Iemand tips?

Is dus Oostenrijk geworden, meer specifiek het dorpje Stumm in het Zillertal. Voorlopig staat op de planning om de Grossglockner Hochalpenstrasse (wederom) en de Stelviopas te "doen". En een bezoekje brengen aan Rauris :eusa_whistle:
...The Nile isn't just a river in Africa...

san

Citaat van: antraciet op 07-06-2009 15:28:12
Er zit bij Macon wel een Formule 1 Hotel langs de "peage" denk dat we die maar pakken.Weet niet of daar een groot tankstation is.

antraciet

Wij stoppen daar op de terugweg uit zuid frankrijk altijd om een hamburger te eten
:P

jan piet

Rond 10 augustus met opgooitenten en bijbehorende spullen naar Oostenrijk, via de GrossGlockner naar Lienz. Daar blijven we 2 dagen, dan via de Kleine Dolomieten  :eusa_dance: door naar Chioggia bij Venetië. Na 2 ochtend bezoeken ( weg voor de hitte en de drukte ) nog 1 dagje daar blijven en dan óf door naar Chiusi della Verna in de Toscane  :eusa_pray: of richting Campezzo, en verder naar Bolzano  :-X. Die discussie loopt nog. In iedergeval langs Nauders   :eusa_dance: door oostenrijk richting Dld en weer terug in totaal 11 dagen.
Voor mij een rustige vakantie, normaal duik ik helemaal door tot onderin Italië, of een ander rondje Europa met ongeveer 7-10.000 km in 3 weken. Maar dat trekt de huidige verkering niet :angel:. En eigenlijk is ze best wel errug lief  8)

Gr, JP 8)

Taranis

Bolzano kun je imho beter laten. Wat een rotstad... beter naar Toscane dan 8)

Kingfisher

Citaat van: san op 07-06-2009 15:38:42
Citaat van: antraciet op 07-06-2009 15:28:12
Er zit bij Macon wel een Formule 1 Hotel langs de "peage" denk dat we die maar pakken.Weet niet of daar een groot tankstation is.

Ja, een flinke Shell-pomp zit daar.
In het hoogseizoen altijd een "file-zeker" hotspot ;)

reneetje

Citaat van: Taranis op 07-06-2009 20:33:41
Bolzano kun je imho beter laten. Wat een rotstad... beter naar Toscane dan 8)

Bolzano ( en het meer van ) is idd niet zovel aan , als je toch aan een meer wilt zitten ligt even verderop het meer van Bratchano en het pitoreske Bratchano.
Mooi dorpie met alles erop en eraan en natuurlijk het prachtige (berg)meer.
Dit is het 2e drinkwater reservoir van Rome, er mogen dan ook geen motorboten komen , en muggen vind je er niet.
S'avonds koelt het er heerlijk af , overdag lekker warm.
Een goede camping (eenvoudig maar klein) is Roma flash sporting,gelegen pal aan het meer.
Uitstapjes naar het dichtbij gelegen Rome kan makkelijk per trein/metro vanaf het dorp,kortom een aanrader.
Het is ongeveer 1600 km vanaf Utrecht.
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

R o b

Wij gaan richting Frankrijk, Italie & Spanje....we zien wel wat het wordt. Uiteraard met de tent & apekotsgele.

gewoon peter

Citaat van: R o b op 08-06-2009 07:59:29
Wij gaan richting Frankrijk, Italie & Spanje....we zien wel wat het wordt. Uiteraard met de tent & apekotsgele.

Wij ook hoor, en fietsen mee achterop de banaan. 3 Weken ong en dan nog 3 weken varen in Friesland. Fijne vak allen. gr. peter