Waar ga jij heen op vakantie in 2011

Gestart door mevita, 17-01-2009 11:43:29

Vorige topic - Volgende topic

Domaso

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 18-06-2009 09:18:45
morgenavond vertrek naar noord-italië  :eusa_clap: 2 weekjes rust.
.... boh.... ik heb er wel heel erg zin in. Ik hoop de roffel ook.

Ben je er nog eind juli??  ;D

Kunnen we er een mini meeting van maken (aan het Lago di Como).
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Rogers XC 70 2000

Citaat van: Domaso op 18-06-2009 10:32:01
Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 18-06-2009 09:18:45
morgenavond vertrek naar noord-italië  :eusa_clap: 2 weekjes rust.
.... boh.... ik heb er wel heel erg zin in. Ik hoop de roffel ook.

Ben je er nog eind juli??  ;D

Kunnen we er een mini meeting van maken (aan het Lago di Como).

Lijkt me leuk... maar helaas ben ik 6 juli weer hier in ons kikkerlandje.

Het Comomeer is erg mooi, 2 jaar geleden geweest. We zaten toen aan het meer van Lugano. Nu wordt het Lago di Ledro.

Daf46

Citaat van: Daf46 op 19-01-2009 16:44:28
Jura eerst ezeltjeswandeling (4daagse) daarna een weekje een huisje huren aldaar.

Met 3 kinderen aan boord zal er niet zoveel plaats zijn hiervoor, maar elke lege ruimte vullen we op:
http://home.scarlet.be/sjocque/images/cremant.jpg
Ezeltjes wandelig gaat niet door daar men geen kinderen onder de 3 jaar wil verzekeren (zou Tuur zelf dragen, maar toch mag het niet).

Is dus 2 weken in een gite aan de oever van Seine geworden, in de omgeving van Troyes (is niet zover van de champagene streek   :eusa_dance:)

mevita

Net terug uit Alanya, maar heb alweer geboekt  aug vertrekken we weer naar Alanya :eusa_dance:
Ik kan er beter gaan wonen ;D

ChrisJisse

Met de sleurhut 2 weken naar Frankrijk.

In 2 etappes naar de Vogezen.
(De V70 komt hier net vandaan, als "snelle  assistentiewagen" meegeweest met een oldtimer weekend)
Dan in 2 etappes binnendoor naar de Correze.
En aan het einde van de vakantie in 2 etappes weer naar huis.

Voor elk wat wils, papa vindt rondtrekken erg leuk, mama vindt dit ook wel leuk maar niet teveel.
En de kinderen vinden alles goed, als ze op de doorreis campings maar kunnen spelen, vandaar de kortere etappes.

UserID6342

Zo, net terug van definitief boeken naar Londen, zoals al eerder gezegd. Expres vanuit Hoek van Holland en niet vanuit Calais ofzo, eerst met bootje overdag varen (ook weer expres ivm Jeffrey) dan met de trein vanuit Harwich verder naar Londen, in het Tower hotel (ook ivm Jeffrey) en dan maandagnacht weer terug met de boot naar Hoek van Holland.  31 juli vertrek en 5 augustus weer terug in Nederland.

Ook net geregeld snel op en neer reisje naar Turijn, laatste 5 dagen van schoolvakantie.  Oudste zoon en kleindochtertje opzoeken ;D

rogerV701998

coyote1980

1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

harroschoon

Wij gaan lekker met de twee kids en onze roffel naar Sint Maartenszee N.H. Hopen dat er begin september nog een beetje zon is  :eusa_think:

thuur

Citaat van: coyote1980 op 22-06-2009 08:52:38
Inbrekers lezen mee op sociale websites

Houd hier even rekening mee als je details post...

Dit is toch zeker geen nieuws?

Foto's van je auto met huisnummer in je voorsteltopic, in geergerd dat je de autosleutels niet kunt vinden ondanks dat ze altijd op de keukentafel liggen en hier je vakantieplannen :eusa_dance:

Oh ja, en je 06 nog even in een advertentie of meeting topic. Communiceert wat makkelijker..

Gr ;)

mevita

Ik zal maar weer de voorzet voor 2010 geven,
Morgen een weekje naar de Turkse zon,  tenminste het is te hopen dat die schijnt ook daar is het weer niet al te best,

groetjes mevita 8)

t5karel

In Augustus 3 week Jamaica.
Back to the island! :eusa_dance:
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

tom480

Vakantie 2010 :D
In maart nog een weekendje naar Cochem.
En van het zomer naar Zweden  8)
En dan het weekend Zwarte Cross  :).
- R1200GS -

elianmars

In juli gaan we eerst een week naar Disneyland Parijs, daarna een week Belgische Ardennen en daarna nog een weekje in onze caravan in Renesse  :)

The Saint

Over een paar weekies lekker boarden in La Rosiere (Frankrijk).
No shirt no shoes, no pinball