Waar ga jij heen op vakantie in 2011

Gestart door mevita, 17-01-2009 11:43:29

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Een kort weekendje Duitsland, verder nergens. :(

widebody

Begin maart een lang weekend met de wohnwagen  ;), in april een lang weekend met de wohnwagen.

En als alles goed gaat in juni bijna 4 weken vakantie en dan naar de costa brava, ook met de bumscontainer.

verder weet ik 't nog niet, maar ben er wel aan toe!

rpakuypers

Ook dit jaar weer een midweek naar Gemmenich. Lekker uitrusten in een gerestaureerde vakwerkboerderij met heel veel luxe, heel veel ruimte en altijd ontvangst met koffie en vlaai. Niet goedkoop maar voor de 5 dagen die we per jaar op vakantie gaan vindt ik het wel best.

Groet,
Roger

GeertG

Citaat van: rpakuypers op 27-02-2011 08:22:39
Ook dit jaar weer een midweek naar Gemmenich. Lekker uitrusten in een gerestaureerde vakwerkboerderij met heel veel luxe, heel veel ruimte en altijd ontvangst met koffie en vlaai. Niet goedkoop maar voor de 5 dagen die we per jaar op vakantie gaan vindt ik het wel best.

Groet,
Roger

Dat is wel heel dicht in de buurt hier.............

Eind april weekje Vlieland.
Met Pinksteren tegen wat bergjes aantrappen in de Italiaanse Alpen.
In zomervakantie zeker een weekje Zeeland en de rest weten we nog niet.
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Sbv

In het voorjaar zal het Singapore en dan door naar Bali worden en voor het najaar nog geen plannen. Misschien 1 of 2 keer een lang weekend naar ??

Laserblue

Citaat van: Sbv op 27-02-2011 09:34:12
In het voorjaar zal het Singapore en dan door naar Bali worden en voor het najaar nog geen plannen. Misschien 1 of 2 keer een lang weekend naar ??

ga je hier heen?
www.pondokbambu.com
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Sbv

Citaat van: Laserblue op 27-02-2011 09:58:53

ga je hier heen?
www.pondokbambu.com

Nope naar Ubud en Seminyak

Laserblue

Citaat van: Sbv op 27-02-2011 10:05:31
Citaat van: Laserblue op 27-02-2011 09:58:53

ga je hier heen?
www.pondokbambu.com

Nope naar Ubud en Seminyak

ben nog nooit op Bali geweest, maar ken toevallig de broer van die eigenaar  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Jack v

Zo als het nu lijkt word het weer Z-Limburg. Ergens bij Maastricht of zo :eusa_drool:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

BBS

Zoals de plannen er nu liggen gaan we het voorseizoen (26-03 t/m 26-06) naar een camping in Wilsum. :eusa_dance: Hoe vaak dat we daar heen gaan is helemaal nog niet bekend, in het meest positieve geval bijna elk weekend in het meest negatieve geval, komen we er bijna niet. :-\
Ook verblijven we daar de week tussen Hemelvaart en Pinksteren. En in de zomervakantie gaan we 3 of 4 weken naar een kleine camping in de buurt van Giethoorn, waar ook onze (nog verder op te knappen) boot een ligplaats heeft. Het najaar gaan we meestal nog een weekendje weg, bestemming onbekend.

Nu is het dit jaar wel allemaal met een ferme slag om de arm, gezien de gezondsheids problemen met mijn vader op dit moment. :(
Maar vanwege alle ziektes/moeilijkheden in de familie blijven we dicht bij huis, in geval van nood binnen 30 minuten thuis.
Volvoloos....

LPGLE

begin mei met de MTB de Reivers route fietsen, 280 km . Van de Ierse zee naar de noordzee , via een klein stuk Schotland .
Hoop dat tegen die tijd mijn conditie weer en beetje op peil is  :eusa_shifty:

Marc O.

Twee weekjes naar Zweden. Als we tenminste een huisje kunnen vinden dat het strenge selectieproces van mevr. O. kan doorstaan. :eusa_shhh: :evil:
...The Nile isn't just a river in Africa...

rifwachter

Wij gaan in September twee weken naar Allegre-les-fumades, dit is een plaatsje in de Ardeche iets boven Montpellier.

Met Wi-Fi voor dit forum natuurlijk  ;D
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

elianmars

Vanaf half maart om het weekend naar Renesse en van de zomer verblijven we drie weken bij mijn broer en zijn gezin op Curacao  :D

Douwe

In mei een weekje naar Willingen (D) , en in de zomervakantie 3 weekjes naar Hoenderloo (NL)
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996