adapters wie kan me daar meer over vertellen!!

Gestart door laurens-s70, 17-01-2009 15:29:10

Vorige topic - Volgende topic

laurens-s70

Ik heb mooie velgen gezien van rh maar zijn 5x112 maar die werken met adapters weet iemand als er adapters zijn van 5x112 na 5x108 en waar ik die kan krijgen/bestellen gaat om een s70 mvg laurens

toonbinneveld

Je kan wel adapters krijgen, maar die zijn dan ook meteen een spacer. Ik geloof dat de minimale dikte dan 7mm is. Ik kan je echter afraden om dit te doen. De spacer/adapter-set kost je al minimaal 180 euro en daarnaast is het in mijn ogen niet zo veilig als wielen in de juiste maat monteren. Nou moet je wel heel extreem tekeer gaan om zo'n adapter te breken, maar je zal niet de eerste zijn die het overkomt...

Gewoon even verder zoeken naar velgen in de juiste maat dus!

gr, Toon

laurens-s70

nee maar rh velgen hebben een hoog et die werken altijd met adapters en die zijn beren sterk zou dan van 15mm kunnen pakken om dat beetje op et 40 uit tekomen maarja weet iemand als dat er is en waar ik ze kan krijgen

toonbinneveld

Als je het toch wilt proberen dan kan ik ze eventueel voor je leveren. Moet ik maandag even gaan bellen met de groothandel voor de prijs...

Laat maar even weten welke ET de velgen hebben en hoeveel millimeter je ze naar buiten wilt hebben tov. de standaardwielen dan zal ik wel even voor je kijken wat er te regelen is.

laurens-s70

et is 55 van de velgen dus zal rond de et 40 voor moeten hebben en achter rond de 35 denk ik vn voor zijn de velgen 8,5j en achter 9,5 kan je me op zoeken wat voor dikkete ik nodig heb en als gaat van 5x112 naar 5x108 of 5x110 kan meschien ook moet wel van rh zijn dan kan ik alles op rijtje zetten wat het kost mvg laurens