Vredestein winterbanden goed((ko(o)p(en))?

Gestart door Edwin, 09-10-2003 21:39:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edwin

Snowtrac's in de maat 195/65 voor € 85,= ALL INN. Is dat een goede band en is dat dan duur???

gr. Edwin.  8)

rogier

Duur zeker niet. Goed weet ik niet, maar Vredestein staat toch wel bekend als een van de betere merken toch.

Frans Harkema

Als ik me het goed herinner rijdt Fokke op Vredestein, in ieder geval op de Pro-Trac. Ik weet echter niet of hij ook de Snow-Trac versie heeft.

Frans

Fokke 01.01.005

Goed gezien Frans,

ik rijd zomers op de Protracs, (inmiddels de Protrac 2 versie) en straks weer op de WinTracs. Waarom geen Snowtracs? geen idee, Wintracs waren goedkoper, hebben prima rij-en rem-eigenschappen bij nat/koud weer, en sneeuw, die paar keer in Nederland dat we dat witte goedje hebben, ook geen klagen. Ideaal is het rijcomfort bij lage temperaturen, geen rammelend dashboard en heerlijke grip bij lange doordraaiers op snelwegen etc.

En pure economie: een set winterbanden én een set 'normale' zomerbanden kosten samen hetzelfde als een setje high performance Pirellis of iets dergelijks...

wel even investeren in een extra set wielen. Staal of lichtmetaal naar eigen inzicht. Een wissel is stukken sneller en goedkoper als je je winterbanden ook op winterwielen hebt gemonteerd.
AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

Dreamer2

Vredestein was de eerste die Winterbanden aanbood MET stalen velg voor de Volvo's. Met name de V en S40 konden geen winterbanden om de standaardvelgen hebben.

Vredestein levert een prima kwaliteit banden en met name de winterbanden hebben een super prijs/kwaliteit verhouding.

U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

Jeroentjuh

Ik heb ook Vredestein SnowTrac, echt een prima bandje, bevallen mij prima, duz als het nog iets kouder wordt komen deze weer onder de G60 :)

Jan_D.

Winterbanden zijn een goede investering: veel meer grip en bovendien is een enkel deukje al duurder.
Vorige Volvo Snowtracs, nu Wintracs 16". Alle bei zonder meer goed!
Vanwege het uiterlijk heb ik er een extra setje AEZ lm velgen voor gekocht.