Achteraf inbouwen mistlampen voor V70 1998

Gestart door rogerV701998, 19-01-2009 09:16:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

rogerV701998

Estate service verkoopt mistlampen voor de V70 inclusief alle benodigdheden, zoals schakelaar e.d. Ik wil deze lampen monteren op mijn V70. Klopt het dat de bekabeling al in de auto ligt? Of komt er veel meer bij kijken dan het monteren van de lampen en schakelaar?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Gr. Roger

elmarconi

Kwestie van Plug & Play op mijn '98 V70.
--
Autogas Inside . . .

rogerV701998

Dank voor je reactie. Bestelling is de deur uit.

Gr. Roger

rogerV701998

Citaat van: elmarconi op 19-01-2009 09:17:58
Kwestie van Plug & Play op mijn '98 V70.

Moet je .i.v.m. SRS (staat iets over in de beschrijving) niet bepaalde voorzieningen treffen of speciale apparatuur hebben?

Gr. Roger

EVV

Dat is alleen uit voorzorg, dat mocht je onder het onder het dashboard per ongeluk een verkeerde kabel los trekken er niet ineens iets uit je stuur ploft. De speciale apparatuur die je nodig hebt is een stukje gereedschap om je accu klem los te maken...

elmarconi

Niet verder vertellen: Ik heb de accu niet los gehad, en het werkt.

Grootste ellende is de onmogelijke op-de-kop-lig houding om de beide relais erin te prikken...
--
Autogas Inside . . .

rogerV701998

Dank voor jullie reacties. Ik heb gekeken waar de relais geplaatst moeten worden (volgens mij een witte plaat helemaal achterin de ruimte) maar er is ruimte voor meer dan 2 relais. Het lijkt ook niet op de tekening in de beschrijving. Weten jullie welke relais ik waar moet plaatsen?

Gr. Roger

rogerV701998

Citaat van: rogerV701998 op 30-01-2009 17:42:01
Dank voor jullie reacties. Ik heb gekeken waar de relais geplaatst moeten worden (volgens mij een witte plaat helemaal achterin de ruimte) maar er is ruimte voor meer dan 2 relais. Het lijkt ook niet op de tekening in de beschrijving. Weten jullie welke relais ik waar moet plaatsen?

Gr. Roger

Iemand?? :eusa_pray:

elianmars



;)

Let op 201 en 213 voor de mistlampen.

rogerV701998

Hallo Eiandmars,

Dank voor het plaatje. Ik duik weer onder het stuur. Dit lijkt inderdaad op de afbeelding in de handleiding maar kon dit niet vinden in de ruimte onder het stuur. Wat ik wel vond was een witte plaat waar uitsparingen in zitten waar, volgens mij, relais kunnen worden geplaatst.

Gr. Roger

mevita

Citaat van: rogerV701998 op 31-01-2009 18:39:25
Hallo Eiandmars,

Dank voor het plaatje. Ik duik weer onder het stuur.

Gr. Roger
Dan vind je het weer niet  :eusa_snooty: je moet onder dashboardkastje duiken  ;D

haasje

dan weet ik niet welke auto jij hebt, maar volgens mij zit de relaiskast toch echt aan de bestuurderskant

mevita

Op de afbeelding hierboven staat toch passagiersruimte

thuur

Dus de bestuurder is geen passagier?

Of zit de bestuurder in de motorruimte?


Gr :eusa_think:

EVV

De relais kast zit echt aan de bestuurders kant. Je moet wel even een metalen plaat los schroeven met iets van een electronisch kastje erop, anders kan je heel slecht bij de relais kast. Ik heb geprobeerd dat ding te laten zitten maar uiteindelijk toch opgegeven, dat is niet te doen. De relais kast is wel heel duidelijk herkenbaar, er zitten al een aantal relais in.