Achteraf inbouwen mistlampen voor V70 1998

Gestart door rogerV701998, 19-01-2009 09:16:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mevita

Citaat van: thuur op 31-01-2009 23:08:47
Dus de bestuurder is geen passagier?

Of zit de bestuurder in de motorruimte?


Gr :eusa_think:

De bestuurder is naar mijn mening geen passagier hoor, en men noemt het linkse gedeelte toch bestuurderskant en het rechtergedeelte noemt men de passagierskant ( zoek maar eens op internet op passagierskant dan zie je dat ze overal de rechtse kant bedoelen)
of ik moet het verkeerd zien  :eusa_think:
gr mevita  ::)

thuur

Citaat van: mevita op 31-01-2009 23:48:40
Citaat van: thuur op 31-01-2009 23:08:47
Dus de bestuurder is geen passagier?

Of zit de bestuurder in de motorruimte?


Gr :eusa_think:

De bestuurder is naar mijn mening geen passagier hoor, en men noemt het linkse gedeelte toch bestuurderskant en het rechtergedeelte noemt men de passagierskant ( zoek maar eens op internet op passagierskant dan zie je dat ze overal de rechtse kant bedoelen)
of ik moet het verkeerd zien  :eusa_think:
gr mevita  ::)

Passagierscompartiment is de ruimte waar 4 volwassenen kunnen zitten. Motorcompartiment waar het blokje ligt. Ze bedoelen dus de relaiskast in de auto. En deze zit aan de bestuurderskant :D


Gr ;)

mevita

Citaat van: thuur op 01-02-2009 00:03:57
Citaat van: mevita op 31-01-2009 23:48:40
Citaat van: thuur op 31-01-2009 23:08:47
Dus de bestuurder is geen passagier?

Of zit de bestuurder in de motorruimte?


Gr :eusa_think:

De bestuurder is naar mijn mening geen passagier hoor, en men noemt het linkse gedeelte toch bestuurderskant en het rechtergedeelte noemt men de passagierskant ( zoek maar eens op internet op passagierskant dan zie je dat ze overal de rechtse kant bedoelen)
of ik moet het verkeerd zien  :eusa_think:
gr mevita  ::)

Passagierscompartiment is de ruimte waar 4 volwassenen kunnen zitten. Motorcompartiment waar het blokje ligt. Ze bedoelen dus de relaiskast in de auto. En deze zit aan de bestuurderskant :D


Gr ;)
Je hebt gelijk "passagiersruimte" is het deel waar de personen kunnen zitten dus kan ook inderdaad dan de linkse kant zijn, is in dit geval ook zo
zo zie je maar goed lezen is niet voor iedereen weggelegd :eusa_wall:

gr mevita  ;D

rogerV701998

#18
Het heeft even geduurd maar het resultaat mag er zijn. Dankzij de tips is het goed gelukt :eusa_clap:

Oud:



Nieuw:


Gr. Roger