Stoelverwarming inbouwen

Gestart door JayJ, 19-01-2009 18:52:58

Vorige topic - Volgende topic

JayJ

Na zoeken hier op het forum niets concreets gevonden. Ik wilde eigenlijk weten of mijn 20 kleppert voorbereid is op stoelverwarming en of het dus net zo plug en play is als cruise control of dat het wat meer werk vereist. Behalve een setje volleder stoelen en banken inkopen. Ik kon er niks over vinden op VIDA bij mij op werk, misschien dat er iemand hier is die me er wat meer over kan vertellen. Eventueel zelfs met schema.

Jeroen
Draait nu 296pk, 508Nm en een emmer op 1

Ronbroek

Als het goed is hangen er onder de voorstoelen stekkertjes, die zitten in een plastic houdertje geklikt, wachtend op jouw verwarmingsmatje  :)

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

JayJ

Ow als dat zo is ben ik ontzettend blij en dan ga ik er even voor het gemak ook van uit dat er onder het middenconsole ook een 2 tal stekkertjes bungelt voor de schakelaars?

mark71

Hey Jeroen,

Stoelverwarming inbouwen is echt kinderspel, alle bekabeling is al aanwezig.

Je moet alleen wel even de verwarmingsmatjes kopen en op de sloop de schakelaars halen.

Gr

JayJ

Ok super relax, even wachten tot iemand bij mij op werk een 850/v70 classic inruilt met volleder en stoelverwarming en dan snel even stoeltjes omruilen ;).

Ronbroek

Ja, even de blindplaatjes eruit en dan zie je iets wat hier inkan:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

JayJ

Ow ow ow wat ben ik toch blij met mijn aankoop, volledig voorbereid op alles wat ik er eventueel in wil bouwen. Heerlijk.

Ronbroek

JayJ

Hmm ja heel mooi. Maar dan zou ik alles moeten overbouwen. Ik heb nu een zwart interieur in me paarse roffel.

Sbv

Citaat van: JayJ op 19-01-2009 19:08:57
Hmm ja heel mooi. Maar dan zou ik alles moeten overbouwen. Ik heb nu een zwart interieur in me paarse roffel.
Ombouwen is snel gedaan hoor. Als je het dahboard laat zitten zeker
Ik gok binnen een uur dat je stoelen en banken overgezet hebt

JayJ

Past het interieur van die sedan in me estate dan of is het anders, wil liever alles overbouwen (op dashboard na dan) naar wit interieur in dit geval.

Sbv

Citaat van: JayJ op 19-01-2009 19:11:56
Past het interieur van die sedan in me estate dan of is het anders, wil liever alles overbouwen (op dashboard na dan) naar wit interieur in dit geval.
Nee past niet. Stoelen zijn gelijk, achterbank is geheel anders.

Nog interesse in een V70 R interieur dan ? Stuur dan een PB naar Elianmars

JayJ

Ben al met hem in overleg over de cruise control van dat apparaat.

elianmars

Citaat van: JayJ op 19-01-2009 19:15:00
Ben al met hem in overleg over de cruise control van dat apparaat.

;D ;D

Ik ga vanavond mij best doen, Jeroen.

V interieur past niet in een sedan. De voorstoelen uiteraard wel, maar de achterbank niet, helaas.

JayJ

Maar wel in me estate toch?