nieuw lid

Gestart door paultje, 19-01-2009 23:07:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

paultje

hoi volvo liefhebbers, ik heb net een t5 gekocht en de turbo laten vervangen. de druk was te laag en ging niet vlot genoeg. ik heb de oude turbo meegenomen en bleek dat de wastegate valve open stond doordat het stangetje los zat.  de turbo heeft 300k gelopen en is nog in goede staat. liefhebbers?

Ronbroek

Hey Paul, welkom.

Je begint gelijk in je 1e post al dingen weg te geven  :eusa_clap:  ;D

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

paultje

nou wil ik graag mensen blij maken maar mijzelf ook, bieden mag, wegeven kan altijd nog.

thuur

Een euro incl. verzendkosten heb ik er wel voor over :D


Welkom!


Gr 8)

walter leever

hoi paul,begin maar met foto's weg te geven hier op 't forum :eusa_whistle:

sean850

hoi paul welkom hier vertel wat meer over je wagen met foto's natuurlijk en misschien wat over je zelf heel veel plezier ermee :D

FGG

Welkom op 't Forum, Paul.

Een paar foto's zouden niet misstaan.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

darius

Welkom en een fotootje kan heus geen kwaad hoor... :P
No show, only go.

paultje

wat een warm welkom, mijn volvo rijdt als een speer en is technisch 100% maar die kleur.......disco groen...jeetje wie heeft dit bedacht, met hier en daar wat deukjes. ik wil hem tzt laten spuiten tot het prachtige T5R zacht geel. Weten jullie een goed adresje hiervoor en wat kost zoiets?

Vulk

in cream yellow spuiten zou ik persoonlijk niet doen, heiligschennis hier op het forum denk ik.

Volledig overspuiten van de wagen zal al snel 2500euro kosten als je het goed wil doen denk ik. Daarvoor kan je al heel veel technisch onderhoud doen...

paultje

hoezo heiligschennis? lijkt me meer een eerbetoon!