geflitst.. en in beroep gaan...

Gestart door LPGLE, 20-01-2009 12:24:12

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

Citaat van: LPGLE op 20-01-2009 19:13:20
oh dat wist ik niet , vandaar dat ik je nooit meer tegenkom ;)
en jij mijn vrouw ook nooit meer  ( denk ik )

Je moest eens weten waar ik je vrouw tegen kom :-X ::)

Anyway: Flitsservice in de gaten houden kan veel geld schelen ;)

sean850

wat ook een leuke methode is om van je boete af te komen is het bedrag gewoon te betalen, MAAR 1 cent meer over te maken, heb ik ook wel eens gedaan krijg dan bedrag volledig terug gestort en nooit meer wat over gehoord maar weet niet of het altijd werkt, zal dan eerst de rechtbank proberen en eventueel deze grap uithalen.

snapt het systeem niet als er teveel geld op een bepaalde actie komt namelijk maar is dan dus wel voldaan alleen systeem zend het bedrag terug.

Maar is geen garantie natuurlijk, maar voor kleine boetes zowiezo leuk om eens te proberen kijken of het altijd werkt :P

LPGLE

NOU , vandaag kwam dan de "contributie-bijdrage-envelop" (CIJB ) binnen.

Tja...ik snap er geen hol van...
bekeurd voor 65 km/u ???  terwijl ik nog dacht...laat ik netjes 80 rijden( waar achteraf 50 mocht) want ik herkende de flitsauto.
( die vent komt altijd piesen bij ons op het werk , omdat hij voor de deur bij ons staat te flitsen.)

Maarja .. laat ik niet klagen , want ik ging uit van mnimaal 132 euro's Nu dus € 72,-
En om eerlijk te zijn , betaal ik dat maar gewoon. Een dag vrij nemen , erheen rijden ..etc etc... kost me "meer" ......

Vertigo

Citaat van: LPGLE op 26-02-2009 19:10:43
NOU , vandaag kwam dan de "contributie-bijdrage-envelop" (CIJB ) binnen.

Tja...ik snap er geen hol van...
bekeurd voor 65 km/u ???  terwijl ik nog dacht...laat ik netjes 80 rijden want ik herkende de flitsauto.
( die vent komt altijd piesen bij ons op het werk , omdat hij voor de deur bij ons staat te flitsen.)

Maarja .. laat ik niet klagen , want ik ging uit van mnimaal 132 euro's Nu dus € 72,-
En om eerlijk te zijn , betaal ik dat maar gewoon. Een dag vrij nemen , erheen rijden ..etc etc... kost me "meer" ......

Om bezwaar aan te tekenen hoef je geen vrij te vragen.

En als je sterk staat en je gaat in beroep, dan kan je als je in het gelijk gesteld wordt ook de kosten van het beroep (vrijnemen, er heen gaan e.d.) vergoed krijgen.

LPGLE

oh ,  tja das dan wel weer waar .  maar dan heb ik tenminste de contributie voor dit jaar hopelijk al betaald....   :eusa_whistle:

:eusa_think:

Jeff

Kortom wie niet waagd wie niet wint ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

TIMON

heb er net weer 1 binnen 130 waar je 120 mocht op een zondag middag A7 ter hoogte van hoorn

:evil: :evil: :evil:

26 euro  :eusa_wall:
85011940

The Saint

Citaat van: TIMON op 26-02-2009 22:23:25
heb er net weer 1 binnen 130 waar je 120 mocht op een zondag middag A7 ter hoogte van hoorn

:evil: :evil: :evil:

26 euro  :eusa_wall:

*knocks on wood*  ik rijd daar regelmatig in het weekend en meestal tussen de 160 en 200 km per uur, maar daar nog nooit geflitst...
No shirt no shoes, no pinball

Freakybaby

Ik moet zeggen dat ik het wel klote vind dat ze de hectometerpaaltjes er niet meer bij zetten.. Hoe moet je dan weten of je daar te hard gereden hebt? Die ene die ik vanmorgen kreeg was thv Utrecht.. Lekker breed begrip
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

FGG

Citaat van: Freakybaby op 26-02-2009 22:30:11
Ik moet zeggen dat ik het wel klote vind dat ze de hectometerpaaltjes er niet meer bij zetten.. Hoe moet je dan weten of je daar te hard gereden hebt? Die ene die ik vanmorgen kreeg was thv Utrecht.. Lekker breed begrip

Ach, de beelden zeggen meer dan 1000 woorden. ;)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: