Even voorstellen en.... mijn Volvo 850 GLE is vandaag precies 15 jaar geworden

Gestart door etb, 21-01-2009 18:38:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

etb

Hoihoi,

Ja best wel een feestdag dus.... Precies 15 jaar en 513.162 km geleden is mijn brandweerrode Volvo 850 2.5 GLE automaat op kenteken geschreven. Het rode monster is dus van 1994 en vandaag 15 jaar oud geworden :-)  De eerste sigaar rokende eigenaar zal 15 jaar geleden een leuke dag gehad hebben denk ik zo.... Ik nu ook....

Mijn naam is Emil en woon in Den Haag. Vanwege het lustrumjaar (en omdat ik ondernemer ben en de auto vandaag verkocht is aan mijn onderneming) worden een aantal aanpassingen doorgevoerd die, heel gek .... niet waardeverhogend voor de auto zijn....

Maar wel leuk: nieuwe kleur: zwart metallic  :P
Heel bijpassend, veilig en sexy: Xenon verlichting  ;D
Restauratief onderhoud: Nieuwe leren bekleding  :-*
Heel handig: standkachelverwarming met sms inschakeling  :eusa_clap:
Lekker veilig: betere remmen (weet nog niet hoe maar wel dat het mogelijk is)  :o
Regulier onderhoud: Nieuwe banden, automaatrevisie (nou ja regulier... heeft alleen nog maar olieverwisseling gehad in 15 jaar)  :eusa_angel:

Vraagje voor de wijze Volvo man/vrouw: kunnen er ook nieuwe (2de hands dus) electrisch bedienbare en mogelijk verwarmbare voorstoelen in geplaatst worden of is daar de elektra niet van voorbereid in deze versie? Als dat zo is dan worden de nieuwe stoelen opnieuw van een zwarte koeiehuid voorzien natuurlijk....

Ik zag dat ik helemaal geen interieurfoto's heb .... maar zal een sessie maken van voor de pimp en na de pimp haha...
Heb geen verstand van sleutelen maar ben er wel in geintereseerd. Verder weet ik zinloze feitjes over Volvo's... misschien wel omdat mijn eerste ervaring achterin de 164 GLE van mijn pa was... Ik was toen 3 en dat is 38 jaar geleden (zucht)...

Voel je vrij om een bericht achter te laten... en veel plezier met je eigen project en roffels.
Emil


PS: Nog niet zo bekend met antwoorden... zag de behoefte aan foto's.... hier begint het dan

Als reisauto niet te kloppen....



En het eerste lustrum


Ook nog een ahhhgosss foto

D-J

Welkom!! Enne, vergeet geen foto's van je 850 te plaatsen...zijn we gek op ;)
V70 T-5D

Turbobiker

Klinkt allemaal zeer goed Emil. Welkom hier en succes met je 'project'.

Even onder de stoel kijken of er een los stekkertje ligt, meen ik. Zo ja, dan is het simpel om de stoel op te waarderen naar verwarming. Hoe het met het knopje zit in dat geval weet ik effe niet...
De Tussenpaus

etb

Citaat van: D-J op 21-01-2009 18:49:17
Welkom!! Enne, vergeet geen foto's van je 850 te plaatsen...zijn we gek op ;)

Volgens mij is het me gelukt om een paar fotos in het eerste stuk te plaatsen....

Chris

Hey collega! ;D

Leuk dat je nu ook hier bent aangemeld. Grappig dat hier op het forum nu ook de auto bekend is waarin ik zo nu en dan "undercover" was en aan gesleuteld heb!

Blijf roffelen: op naar de miljoen! :eusa_clap: Succes met het project, ik blijf het ook nog wel live volgen.

Groeten vanaf het andere bureau,
Chris


)()()sT

Doorwerken jij  :police:

Welkom, respectabele kilometerstand  ;D
Ik ben benieuwd naar de make-over!

Chris

Citaat van: )()()sT op 22-01-2009 09:09:09
Doorwerken jij  :police:

Welkom, respectabele kilometerstand  ;D
Ik ben benieuwd naar de make-over!

Bijdehandje! ::) ;D

Ik mocht even op het forum van mijn collega. :angel:

elianmars

Welkom op het forum!

Je bent leuke dingen van plan met de wagen! Ben reuze benieuwd hoe dat er gaat uitzien.

Vulk

Veel succes ermee alvast! Is een 2dehands lederen interieur zoeken niet goedkoper dan uw huidige interieur te laten herbekleden? De zittingen enzo zullen ook al hun beste tijd gehad hebben waarschijnlijk.

De wagen ziet er trouwens nog goed uit voor zijn wegervaring.

Chris

Hey Emil,

Ik bedacht me ineens dat jouw roffel hier al eens een keer beland was ;). Misschien leuk om te hebben:
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,20516.msg425981.html#msg425981

Groeten,
Chris

mafvanvolvo

Welkom op dit bijzondere forum.Maar wat ik vragen wou WAAR IS DE PARTY toch wel bijzonder
500.000 kilometer.          Groet