mijn 850 T-5

Gestart door Kolluk, 21-01-2009 21:08:10

Vorige topic - Volgende topic

Kolluk

Hallo,

Ik ben René en sinds kort in het trotze bezit van deze zwarte T-5 sedan!
Mijn vorige volvo ervaringen zijn een 440 turbo een 740 turbo en een witte 340 1.4 Nu dus in het bezit van een 850 en vandaar dat ik me heb aangemeld voor dit forum. Betere foto's volgen, ben nog een beginner ;D

Groeten!

AlbertJan

welkom hier op het forum, veel plezier met je roffel

rinze850tdi

hey kolk! jij ook hier?

morgen ff je auto wassen en ddan ff een goede foto plaatsen. dit is ook geen gezicht!! ;D

sean850

hallo rene welkom op het forum en heel veel plezier met je 850 ff je roffel wassen en nieuwe foto's zou wel leuk zijn, aangezien we hier helemaal weg zijn van foto's

hathü

Welkom hier, de polder in geweest zeker, vandaar dat ie vies is ;)

Kolluk

Ja sorry jongens ik schaam me diep idd, maar moest jullie in ieder geval iets geven toch? zal m morgen ff wassen Rinze!

rinze850tdi

;D haha lijkt me een goed plan.
doe die van mij dan ook gelijk ff. :D

thuur

Zwart zei je? ???

Welkom!

Gr ;D

UserID6342

Citaat van: Kolluk op 21-01-2009 21:08:10
Hallo,
Ik ben René en sinds kort in het trotze bezit van deze zwarte T-5 sedan!
Mijn vorige volvo ervaringen zijn een 440 turbo een 740 turbo en een witte 340 1.4 Nu dus in het bezit van een 850 en vandaar dat ik me heb aangemeld voor dit forum. Betere foto's volgen, ben nog een beginner ;D
http://img141.imageshack.us/img141/6780/dewagennf9.th.jpg
Groeten!
Hoi Rene, welkom op dit gezellige en goede forum.  De auto was van oorsprong zwart toch he ?  Die van mij is bordeaux rood, maar ziet er momenteel net zo grijs uit als die van jou :)

turbogat

Hoi René, mooie 850...voor zover ik het kan zien  :D
Heel veel plezier op het forum...

Grt
Dirk

LPGLE

Veel plezier met je 850.

is dat jou gereedschapskar  ( hoe vaak is ie bij jou al achterover geflikkert als je hem een duwtje gaf ??? ;)  )

Hans Duiven

Van harte met die mooie zwarte!

Nog veel rij- en sleutelplezier,

Hans

Kolluk

Leuke reacties hier, bedankt!
heb ff een iets betere foto, komt de kleur wat duidelijker tot uiting:)
Ja polderwwegen zijn ideaal om er met mach 4 overheen te jagen maar je auto ziet er dan na een uur niet meer uit helaas!

Die karren zijn ideaal LPGLE, bij mij valt ie nooit om, komt waarschijnlijk omdat ik er weinig aanzit, haha. Ben meer druk met het heen en weer slepen van de testkast, VIDA.

LPGLE

die karren zijn idd ideaal , maar als ze te vol hangen  zijn ze wat wankel bij een oneffen vloer.... :eusa_whistle:

Teddy81

Hey René,

Welkom, lol.
Nu kom ik helemaal snel langs om te kijken. Niet alleen de 242 maar nu ook je 850. Ben dan een 440 of niet dan?? ;)

Groeten.