De mazoutkar en "wiedergutmachungs T-5R on air' en LE BONBONNE en Gaz

Gestart door darius, 23-01-2009 12:30:02

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Citaat van: darius op 22-09-2010 17:26:02
Citaat van: arjenT5R op 22-09-2010 17:23:21
absoluut de achter remmen mee nemen!

Daar zal het schoentje wringen ,,, die zitten waarschijnlijk ook niet lekker die schijven zijn nog steeds niet blinkend geremd.

hij is af
http://img215.imageshack.us/img215/4793/dsc2346r.jpg
By dariusoosterbos at 2010-09-22

Gehe hels plaatje  :D wie heeft hem gezet? kwinten?
Oh lees ook net dat de diesel weer in orde met de nieuwe motorsteun  :eusa_clap:

gehe ik zie dat mijn krikje goed gebruikt wordt  :D roest ie in ieder geval niet vast  :D ;D :evil:
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

darius

Jeetje als jullie een snelle wagen hebben koop bbk , beste upgrade EVER wow tis maar goed dat ik geen haar heb.................SUPERBREMSEN ja GEILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL wieder GUT gemacht. zo nu een jonko heb ik wel verdiend.  :angel:

de tattooist ook van het r logo

No show, only go.

peteRRR

Citaat van: darius op 22-09-2010 18:22:26
Jeetje als jullie een snelle wagen hebben koop bbk , beste upgrade EVER wow tis maar goed dat ik geen haar heb.................SUPERBREMSEN ja GEILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL wieder GUT gemacht. zo nu een jonko heb ik wel verdiend.  :angel:

Neem voor mij ook maar een jonko,rook ut toch niet :P
Als je nou die Spliff op hebt,spring dan nog eens in de auto en dan echt flink op de rem
en dan je reactie plaatsen op het forum ;D ;D

Veel plezier met de brakes.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

darius

Citaat van: peteRRR op 22-09-2010 18:29:40
Citaat van: darius op 22-09-2010 18:22:26
Jeetje als jullie een snelle wagen hebben koop bbk , beste upgrade EVER wow tis maar goed dat ik geen haar heb.................SUPERBREMSEN ja GEILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL wieder GUT gemacht. zo nu een jonko heb ik wel verdiend.  :angel:

Neem voor mij ook maar een jonko,rook ut toch niet :P
Als je nou die Spliff op hebt,spring dan nog eens in de auto en dan echt flink op de rem
en dan je reactie plaatsen op het forum ;D ;D

Veel plezier met de brakes.

Groet.

Do not smoke and drive.....
No show, only go.

Thys

Was uit onderzoek niet gebleken dat mensen die geblowd hebben voorzichtiger rijden?
Of dat voorzichtiger was dan mensen die alcohol gebruikt hadden, of voorzichtiger dan mensen die helemaal niets gebruikt hadden weet ik alleen ff niet meer.

Beter gewoon helemaal niet combineren, denk ik 8)

darius

No show, only go.

elianmars

Voor de volgende keer:

Ideaal ding. Ik heb 'm al een tijdje en heb er al een flink aantal remleidingen mee ontlucht.

darius

Ja ik wilde het ook kopen maar het was niet op voorraad, uiteindelijk is het toch gelukt.  ;D

Straks om 15.45 wordt mn dieselpomp getimed ,hoop dat ik dan van de startproblemen af ben... :eusa_pray:  En daarna ga ik een proefrit maken op een ducati 916 met 996 blok  :eusa_dance: no show just go motor in het mat zwart.... ;D

No show, only go.

darius

No show, only go.

darius

No show, only go.

Vulk

UserID6342

Kijk je wel uit met die 'brommer' Darius ?  Zoals je wellicht weet kan een Duc heel nukkig reageren.....

tom480

Das 'n mooie ;D
Kleurtje matcht goed met de R :)
Doet me een beetje hier aan denken :

- R1200GS -

darius

Citaat van: Dirk342 op 23-09-2010 19:28:50
Kijk je wel uit met die 'brommer' Darius ?  Zoals je wellicht weet kan een Duc heel nukkig reageren.....

Ja heb zelf in de battle of de twins geraced drie seizoenen....i love the duc  :-*
No show, only go.

Snellebaksteen

:eusa_dance:

Ik voel een volvo850motortoer opkomen!

gefeliciteerd met je Ratcati of Ducratti of Duczwarti.

Over dat filmpje: Mooie fiets, mooie wagen, mooie tetten maar die korte broek  :eusa_wall: :eusa_wall:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.