De mazoutkar en "wiedergutmachungs T-5R on air' en LE BONBONNE en Gaz

Gestart door darius, 23-01-2009 12:30:02

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Citaat van: Piere op 26-02-2012 20:55:13
Citaat van: darius op 24-02-2012 16:18:25
Alle stage 0 spulletjes voor de Bonbonne besteld. Morgen komt Piere me nog ff assisteren.

Stage nul it is.... SLEUREN DAT DAT DING DOET!!  :o :eusa_dance:

??? het leek meer op inhouden pietermans  ;D
Ik was nog weinig onder de indruk, hoog tijd voor nieuwe bougies en kabels
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Piere

Citaat van: arjenT5R op 27-02-2012 12:04:18
Citaat van: Piere op 26-02-2012 20:55:13
Citaat van: darius op 24-02-2012 16:18:25
Alle stage 0 spulletjes voor de Bonbonne besteld. Morgen komt Piere me nog ff assisteren.

Stage nul it is.... SLEUREN DAT DAT DING DOET!!  :o :eusa_dance:

??? het leek meer op inhouden pietermans  ;D
Ik was nog weinig onder de indruk, hoog tijd voor nieuwe bougies en kabels

Op LPG ja, op naft gaat't toch wel als een trein vind ik zo

But then again, ik ben m'n 10V gewend eh :)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

darius

Beru ralle kabels was al een kpot.nouja

Ikke ziek.  :eusa_wall:

Nieuwe bougiekabels, nieuwe bougies, de nozzlehouders van de lpi allemaal weer goed vast gelijmd met speciale loctide....... stotterd nog en houd nog in...
No show, only go.

darius

Is bombita van 10v idem aan die vaan t5, ik ga het eens omwisselen.
No show, only go.

darius

Lambadalampje gaat niet echt aan maar "knippert" soms een beetje. Ook maar nieuwe lambada erin dan....pfffffff . Altijd hetzelfde deeikel met die fohnmachines  ???
No show, only go.

darius

No show, only go.

fpede

darius

.Bij het losnemen van de gasinjectors bleef de inj van cil 3 ook gas blazen dus die is zowieso kapot.
Pffff ook bij starten en wegrijden met warme motor duurt het vrij lang voordat hij over schakeld op gas. ..starten gaat sowieso niet lekker.
No show, only go.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Piere

Citaat van: darius op 27-02-2012 17:00:00
.Bij het losnemen van de gasinjectors bleef de inj van cil 3 ook gas blazen dus die is zowieso kapot.
Pffff ook bij starten en wegrijden met warme motor duurt het vrij lang voordat hij over schakeld op gas. ..starten gaat sowieso niet lekker.

Ja dat overschakelen gaat bij onze XC zo ongeveer direct als hy warm heeft, was mij ook al opgevallen...

Bobine is hetzelfde zeker? Onderdeelnummers es checken ofzo..
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

darius

No show, only go.

Ludo

Doe jezelf een plezier, en ga vanavond in het donker even aan de gang met een plantenspuit.
Heb zelf ook gehad dat nieuwe oem kabels één flikkerlicht gaf.

Een lekke injector vervangen, dat kan nooit goed gaan.
Een AFR meter is ook handig.
Waarom denk je dat de pomp ral is?.

darius

HalloLudo

Ik heb als ik hem start (ook als ie warm is) toch zeker 4 min nodig voordat het groene ledje stopt met knipperen. Nu loopt ie wel redelijk ok op benzine maar als ie op gas staat is er heel vaak geen vermogen (ook hoor ik de pomp stevig werken) .

Rijdt je zonder het vermogen aan tespreken dan gaat het allemaal redelijk. Geef je gas dan stopt ie als het ware bij 3,5 a 4 duizend toeren en schoktb zo heftig .en pakt het niet goed op.. sta je even stil en rijdt dan wegdan lijkt het de eerste 100 meters ok en dan begint het schokken weer.

De druk loopt dan ook uit het wit en geen vermogen. Lambdalampja knipperen etc ??
No show, only go.

Ludo

Wat heb je toch weer gekocht?.  :evil:

Beetje moeilijk zeggen zo hoor.
Als je je oor op de tank legt bij stationair draaiende motor, hoor je dan een schrapend geluid?.

Zo lang die niet goed loopt, ga dan ook niet volgas geven, straks sta je voor veel hogere kosten...

darius

Net oor op tank, klinkt alseen "diesel" geluid. Heb morgen ochtend een afspraak bij de installateur

Auto gas sc.  In Cuesmes....
No show, only go.