De mazoutkar en "wiedergutmachungs T-5R on air' en LE BONBONNE en Gaz

Gestart door darius, 23-01-2009 12:30:02

Vorige topic - Volgende topic

AlbertJan

wepster

arjenT5R

Echt klote voor je darius....  >:(
Hopen dat het snel weer goed komt,
kop op darius!
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

darius

Bedankt voor de reacties. Heb een moeilijke tijd voor de boeg en zal in de  toekomst hier alles weer alleen moeten doen  :-[.

De auto,s hebben een beetje stil gelegen. Heb eergisteren een lekke band gehad en natuurlijk was de reserve band ook plat  :eusa_wall: :eusa_wall:. Ga nu snel proberen om de WGM T-5R op kenteken te zetten zodat ik kan gaan rijden. Maar mn hoofd staat er niet echt naar.
Dadelijk komt Arjen hier nog een beunprojectje ophalen voor Huib. Een beetje opruimen kan geen kwaad.
No show, only go.

UserID6342

Freakybaby

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Huib244T

Heey Darius, nog van harte bedankt voor de mooie bak heh :D
Hij is weer helemaal netjes en APK gekeurd, op onze blog kan je lezen wat er nog aan moest gebeuren..
Ben er heel erg blij mee ondanks dat het geen volvo is haha.
Staat de afspraak nog voor het weekend?  wel zin in..

Groeten Huib

P.S. Keep holding on m8

darius

Zo mijne heren en dames natuurlijk ook  ;)

Ga er weer aan beginnen, life goes on. idereen bedankt voor de steun (vooral de beun delegatie)
Deze week moet de mazoutkar naar de keuring dwz andere wielen zetten en de koplampen wisselen etc. Verder zal alles wel in orde zijn. Nieuwe banden liggen ook al klaar.

O ja de mensen die gemailed hebben voor onderdelen, sorry maar mijn hoofd stond er ff niet naar. Ik zou zeggen neem ff opnieuw contact op. 
No show, only go.

Vulk

Blij te horen dat je er terug mee doorgaat. Ik ben nog de hele week in verlof dus kom maar's langs met die klep en dan monteren we jou veerpootbrug terug!

darius

Citaat van: Vulk op 14-09-2009 17:02:28
Blij te horen dat je er terug mee doorgaat. Ik ben nog de hele week in verlof dus kom maar's langs met die klep en dan monteren we jou veerpootbrug terug!

Ok Thomas doen we, weet nog niet hoe ik met werk zit maar gaat wel in orde komen. ;D
No show, only go.

walter leever

Fijn te horen dat je weer terug bent :eusa_clap:,waarschijnlijk deze week m'n vst ophalen,dus gaan we binnenkort een date  ;) hebben voor de R-bumper.

gr,walter

darius

Citaat van: walter leever op 15-09-2009 08:08:57
Fijn te horen dat je weer terug bent :eusa_clap:,waarschijnlijk deze week m'n vst ophalen,dus gaan we binnenkort een date  ;) hebben voor de R-bumper.

gr,walter

Kijk dat geeft de burger weer moet, super Walter. ;D
No show, only go.

darius

Zo ff een update, in het kader van kietel uzelf een ander doet het niet. Gekocht een fijne simmons puberpijp inclusief een 3 inch downpipe een fijne remmenset icl. stalen leidingen en een set mevius stoppers. ;D Gaat allemaal op de wgm machine komen. Eens kijken of dat de wolken voor de zon kan laten verdwijnen :eusa_snooty: Hahaha Dan heb ik ook nog de alu intercooler liggen,witte inj.en een 16 t.

Voor de Mazoutkar eindelijk de RRRRRRRRRR bumper beschikbaar, en daar komen de wielen van de R op (origineel).  Dus binnenkort weer eens een serieus beunsessie organiseren......
No show, only go.

arjenT5R

;D dat geeft niet alleen de burger moed zelfs de beunhaas  ;D
Ben benieuwd hoe zo'n simons klinkt heb een nieuwe besteld voor onder de belg  :eusa_shhh:
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Vulk